داشبورد مدیریتی تخلفات در حوزه تاکسیرانی راه‌اندازی شد

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد از ایجاد و راه‌اندازی داشبورد مدیریتی تصمیم‌یار ویژه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدجواد رجاییان با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور آسیب‌شناسی و نظارت بهتر بر عملکردها، اقدامات و حذف برخی از تخلفات انجام ‌شده در حوزه سازمان تاکسیرانی، داشبورد مدیریتی تخلفات تاکسیرانی توسط سازمان فاوا تهیه و در دسترس مدیریت ارشد سازمان تاکسیرانی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سامانه‌ تصمیم‌یار با فاصله گرفتن از سیستم‌های سنتی ارزیابی مدیران، یکی از شاخص‌های ایجاد شهر هوشمند به شمار می‌رود، در خصوص اهداف پیاده‌سازی این داشبورد مدیریتی برای سازمان تاکسیرانی، گفت: بهبود رضایت شهروندان و افزایش کیفیت حمل ‌و نقل عمومی جزء مهم‌ترین اهداف ایجاد داشبورد مدیریتی تصمیم‌یار(BI)  برای سازمان مدیریت و نظارت تاکسیرانی است.

رجاییان با اشاره به اینکه داشبورد مزبور می‌تواند برای تمامی بخش‌های سازمان تاکسیرانی مانند منابع انسانی، فناوری اطلاعات، معاونت کنترل و نظارت، بخش فرهنگی، اداره برنامه‌ریزی و بودجه و حوزه مدیریت ارتباط با مشتری و ... درنظر گرفته شود، به برخی از مزایای داشبورد ایجاد شده اشاره کرد و افزود: مدیران ارشد سازمان تاکسیرانی با استفاده از داشبورد مدیریتی تصمیم‌یار قادر خواهند بود تا گزارش‌های مختلف مدیریتی را به صورت یکجا و بدون نیاز به ورود در سیستم‌های عملیاتی مختلف و فارغ از پیچیدگی‌های گزارش‌گیری مشاهده نمایند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد ادامه داد: از دیگر ویژگی‌های این داشبورد مدیریتی، به روزرسانی روزانه گزارش‌ها طی فرآیند سیستمی، عدم امکان دخالت کاربران در گزارش‌ها به صورت دستی، صحت بالاتر گزارش‌ها، امکان انتشار گزارش‌ها برای شهروندان با هدف شفافیت بیش از پیش عملکرد سازمان تاکسیرانی، امکان دریافت گزارش‌ها در دسته‌بندی‌های متنوع از تخلفات مانند: گزارش تعداد تخلفات به تفکیک نام و کد تخلف، نوع تخلف، وضعیت تخلف، بازرسان و بازه‌های تاریخی دلخواه، است.

کد خبر 377895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.