۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
خویشتن خویش را کنیم آباد

نمایشگاه "خویشتنِ خویش را کنیم آباد" توسط خانه کاریکاتور اصفهان و موسسه سلامت روان طوبی و با همکاری سازمان بهزیستی اصفهان، با موضوع "خویشتن" در خانه هنرمندان اصفهان از ۱۸ خرداد ماه برپا می‌شود.

پیام پورفلاح در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نمایشگاه خویشتن خویش را کنیم آباد محصول محتوای یک دوره کارگاه آموزشی است که با حضور دکتر نمازی و دکترسلطان الکتابی در خانه کاریکاتور اصفهان برگزار شد.

مدیر خانه کاریکاتور اصفهان ادامه داد: در طول برگزاری این کارگاه‌ها هنرمندان علاوه بر دریافت محتوای آموزشی به خلق آثار هنری نیز پرداختند و هدف از برگزاری این دوره ارتقا رشد شخصیتی، آشنایی عمیق‌تر با موضوع خویشتن و ارزشمندی درونی هنرمند، خودآگاهی و از طرفی خلق آثار هنری با این موضوعات به منظور تاثیرگذاری اجتماعی بوده است.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه شامل ۳۳ اثر کاریکاتور، گرافیک، تصویرسازی و طنز بوده و ابعاد آثار و تکنیک آن‌ها آزاد است و آثار افروز رجایی، امیرمالک صالحی، پیام پورفلاح، جمال الدین اعتباریان، ریحانه کریمیان، سجاد حمزه، سعید شعبانی، سمانه محمودی، عالیه مظاهری، فریبا زمانی، محمد پوررشیدی، محمدعلی خوشکام، منصوره دهقانی، مهسا ملک زاده، ندا زمانی، نسیم صلاحی و نگین نقیه در آن به نمایش گذاشته شده است.

کد خبر 377882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.