تداوم ناپایداری‌های جوی تا دو روز آینده/اصفهان گرم‌تر می‌شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به تداوم ناپایداری های جوی طی امروز و فراد در استان، گفت: از روز دوشنبه تا پایان هفته جوی آرام بر استان اصفهان حکمفرما خواهد شد.

رضا کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تداوم ناپایداری‌های جوی ضعیف‌تر در مقایسه با روزهای گذشته در استان ، اظهار کرد: براین اساس امروز و فردا در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، گاهی بارش های رگباری همراه با رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید به ویژه در نیمه شمالی استان پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از روز دوشنبه تا پایان هفته جوی نسبتاً آرام بر استان اصفهان حکم‌فرما خواهد شد و تا پایان هفته آسمان به صورت صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد  پیش بینی می‌شود .

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده تا دو درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد داشت، ادامه داد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز ۳۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک‌ترین ساعات صبح فردا ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان خواهد بود.

کریمیان افزود: طی ۲۴ ساعت آینده چوپانان با دمای ۳۳ درجه سانتی گراد بالای صفر  و بویین میاندشت با دمای شش درجه سانتی گراد بالای به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شوند.

وی با اشاره به بارندگی های روز گذشته گفت: بیشترین بارش ها از شهرهای نطنز با میانگین ۱۱.۶ میلی متر، اردستان با میانگین ۱.۱ میلی متر، خوانسار با میانگین پنج دهم میلی متر، دهق با میانگین سه دهم میلی متر گزارش شده است.

کد خبر 377877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.