پروژه خورشید شهر "خان" گامی برای تحول اقتصاد منطقه

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۲۰ درصدی عملیات احداث مجموعه تجاری و پارکینگ طبقاتی خورشید شهر "خان" خبر داد.

مسعود قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اجرای پروژه عظیم خورشید شهر "خان" اقتصاد شهری منطقه را متحول خواهد کرد و فردایی روشن را برای این منطقه رقم خواهد زد.

وی افزود: تعامل و مشارکت بخش خصوصی با شهرداری و سرمایه گذاری در اجرای پروژه‌های کلانشهری قطعا تحول عظیمی در زیرساخت‌های فرهنگی، رفاهی، گردشگری و تجاری منطقه به وجود خواهد آورد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی در اجرای پروژه‌های کوچک و بزرگ در شهرها یکی از راه حل‌های پذیرفته شده توسط شهرداران شهرهای مطرح دنیاست.

وی ادامه داد: امروز مدیران شهری کلانشهرهای مطرح دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که برای سرعت بخشیدن به توسعه شهری و ایجاد زیرساخت های مورد نیاز شهروندان با هدف ارتقای کیفیت زندگی چاره‌ای جز استفاده از مشارکت بخش خصوصی ندارند.

قاسمی با بیان اینکه شهرداری از پروژه‌های مشارکتی استقبال می‌کند، افزود: پروژه‌های مشارکتی به رونق اقتصادی، اشتغال و توسعه پایدار شهر کمک می‌کند.

وی تاکید کرد: مجموعه بزرگ مدیریت شهری اصفهان با پیگیری و رصد روز به روز روند پروژه های مشارکتی در دست احداث به توسعه زیرساختهای لازم برای سهولت در افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی ادامه خواهد داد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به پیشرفت ۲۰ درصدی مجموعه تجاری و پارکینگ طبقاتی بزرگ خان خاطرنشان کرد: این پروژه بزرگ تجاری_اداری که با مشارکت بخش خصوصی با شهرداری منطقه در شش طبقه احداث می‌شود، از اوایل آذرماه سال ۹۷ آغاز شده و برآورد هزینه اجرای آن بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال است که خود باعث کاهش پارک حاشیه‌ای و بار ترافیکی خیابان اباذر می‌شود.

کد خبر 377863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.