تقویت روحیه ایثارگری  نیاز فوری و حیاتی جامعه است

شهردار اصفهان گفت: تقویت روحیه ایثارگری نیاز فوری و حیاتی جامعه است و باید در همه بخش‌ها به این مهم توجه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نورزی عصر جمعه در ادامه سلسله نشست های اصفهان فردا که این بار با حضور استاندار و با جمعی از فاتحان خرمشهر در استان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد : چند روز پیش با استاندار صحبت کردیم تا به مناسبتی بتوانیم جمعی را تشکیل دهیم که در جهت تقویت روحیه جوانان باشد و به همین دلیل روز قدس برای دورهمی انتخاب شد.

وی با بیان اینکه هر روز از خرداد، پر از حماسه است، اضافه کرد: یکم خرداد آغاز مرحله چهارم عملیات بیت المقدس و سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر است، شهری که دشمن طی سال های طولانی برای آن نقشه کشید و در نهایت این شهر را عملیاتی آزاد کرد که ۱۹ هزار اسیر و ۱۶ هزار زخمی و کشته از نیروی دشمن حاصل آن بود، این عملیات حماسه‌ای تاریخی را ساخت.

شهردار اصفهان با بیان اینکه می توان به دور از هر گونه نگاه سیاسی با گردهم آوری قهرمانان استان اصفهان در آزادسازی خرمشهر الگوهای بی بدیلی را برای نسل جوان ایجاد کرد، افزود: این افراد می توانند الگویی جاودان برای همه جوانان باشند.

وی با تاکید بر نیاز حیاتی جامعه به روحیه ایثار، تصریح کرد: نیاز فوری و حیاتی جامعه تقویت روحیه ایثارگری است و این جمع می‌تواند روحیه جوانان را تقویت کند، هر سال باید این جمع‌ها تکرار شود.

کد خبر 377832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.