جنگ امروز صدای توپ و تانک ندارد

استاندار اصفهان گفت: باید در راستای اهداف جمهوری اسلامی به مبارزه استکبار پرداخت و با همان هماهنگی که در زمان جنگ وجود داشت به جنگ استکبار رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی عصر جمعه در چهل و پنجمین نشست اصفهان فردا که با عنوان "نشست صمیمانه با فاتحان خرمشهر استان اصفهان" در تالار شهروند برگزار شد، اظهار کرد: شاید گاهی اوقات به دلیل گرفتاری‌های روزمره از رزمندگان و شهدا غافل می‌شویم. با دیدن دوستان در این چنین جمع هایی خاطرات دوباره زنده می شود.

استاندار اصفهان ادامه داد: باید در راستای اهداف جمهوری اسلامی به مبارزه استکبار پرداخت و با همان هماهنگی که در زمان جنگ وجود داشت به جنگ استکبار رفت. اگر امروز نیز اعلام جنگ شود تمام خانواده های شهدا و جانبازان بار دیگر اعلام آمادگی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه هدف ما دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تاکید کرد: امروز هم جنگ است، فقط صدای توپ و تانک به گوش نمی رسد. جنگ امروز اقتصادی است که نمود آن را در گرانی ها و تحریم های ناجوان مردانه می توان دید.

رضایی در پایان با گرامی داشت مقام شهدا، خاطر نشان کرد: چقدر خوب بود که امروز در این جنگ شهید خرازی‌ها و کاظمی‌ها را داشتیم و از آن ها استفاده می‌کردیم.

کد خبر 377830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.