۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
قتل در قصابی

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک قاتل دقایقی پس از ارتکاب جرم خبر داد.

به گزارش ایمنا سرهنگ اردشیر نادری در باره این وقوع قتل و چگونگی دستگیری قاتل اظهار کرد: حدود ساعت ۱۹ روز گذشته پنج شنبه نهم خرداد، ماموران کلانتری تهران‌نو در حوالی خیابان پیروزی در حال گشت‌زنی بودند که ناگهان متوجه صدای تیراندازی شدند، بنابراین به سرعت خود را به محل تیراندازی که در یک کوچه و در نزدیکی آنها قرار داشت، رفته و مشاهده کردند دو نفر قصد دارند به وسیله موتورسیکلت از صحنه جرم متواری شوند که یکی از ضاربان به وسیله موتورسیکلت از محل متواری شد اما متهم اصلی که با پای پیاده قصد فرار داشت توسط ماموران بازداشت و به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ نادری همچنین گفت: پس از بازداشت ضارب مشخص شد وی مردی 30 ساله را با شلیک سه گلوله به سینه مجروح کرده است. مجروح پس از حضور عوامل اورژانس در محل به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل شد اما دقایقی مشخص شد که این فرد به علت شدت جراحات وارده در راه انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیگیری با اشاره به انجام بازجویی از متهم گفت: پس از انتقال متهم به کلانتری و بازجویی‌های تخصصی مشخص شد برادر مقتول از چند ماه قبل برای خانواده قاتل ایجاد مزاحمت می‌کرده که منجر به درگیری خانوادگی بین آن‌ها شده بود.

وی با بیان اینکه مقتول و برادر وی صاحب مغازه قصابی در محل وقوع قتل بودند، گفت: مقتول و برادر وی در چند ماه گذشته چندین بار با قاتل که با یکدیگر در یک محله زندگی می‌کردند، درگیر شده بودند. در زمان قتل، مقتول در مغازه قصابی بود که قاتل و همدست وی با مراجعه به مقابل مغازه، در ابتدا درگیری لفظی پیدا کرده و در نهایت قاتل، با شلیک گلوله مقتول را از پای درآورد.

به گفته سرهنگ نادری، قاتل که فردی ۳۹ است در حال حاضر به اداره دهم آگاهی منتقل شده و تلاش برای بازداشت همدست وی ادامه دارد.

کد خبر 377812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.