روز قدس، سلاح کار آمد جهان اسلام علیه معامله قرن است

گلپایگان- امام جمعه گلشهر گفت: جنگ در کشور ما جنگ اراده و اقتصادی است و ملت ایران باید بصیر باشند که البته برخی مشکلات ناشی از عدم مدیریت مسؤولان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام سیدعلی موسوی خراسانی در خطبه‌های نمار جمعه این هفته شهر گلشهر با بیان اینکه روز قدس سلاح کارآمد جهان اسلام علیه معامله قرن است، اظهار کرد: امام(ره) تفکر مبارزه با نظام استکبار جهانی را تأسی از اسلام ناب محمدی ‌گرفت بنابراین برای اینکه نقشه دشمن را نقش بر آب کند آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس اعلام کرد.

وی گفت: امام وقتی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کرد و مسأله فلسطین را احیا کرد اسرائیلی که مدعی تصاحب کل جهان بود دیگر نتوانست یک قدم بردارد و حتی  در مقابله با حماس با شکست مواجه می‌شود.

امام جمعه شهر گلشهر گفت: آمریکای جنایتکار با مطرح کردن معامله قرن تصرف بخشهایی از فلسطین و خلع سلاح مبارزان و رهبران فلسطینی را اعلام کرده است تا بیت المقدس را پایتخت اسرائیل قرار دهد.

وی تصریح کرد: ترامپ دیوانه هنوز ملت ایران را نشناخته است و نمیداند همانگونه که با هزینه‌ هفت تریون دلاری در عراق و سوریه اما ملت ایران از این کشورها بیرون راندش در فلسطین هم بیرون خواهد راند.

موسوی خراسانی با اشاره به اینکه جنگ در کشور ما جنگ اراده و اقتصادی است که البته ملت ایران باید بصیر باشند و برخی مشکلات ناشی از عدم مدیریت مسؤولان است، گفت: شهر گلشهر فاقد امکانات است و با توجه به اینکه نماینده شهرستان در مجلس پیگیر مسائل مختلف است تقاضا داریم از محل سد کوچری لوله‌گذاری برای انتقال آب را انجام دهد.

امام جمعه گلشهر گفت:  در ماه مبارک رمضان با کمک خیران حدود ۵۰ میلیون تومان سبدکالا در بین نیازمندان این منطقه توزیع شد.​

کد خبر 377807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.