امنیت و عزت مردم ایران قابل مذاکره نیست

مبارکه - امام جمعه مبارکه گفت :  آمریکا کارنامه سیاهی در عمل به تعهدات دارد ضمن اینکه امنیت و عزت مردم ایران قابل مذاکره نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، حجت الاسلام سید مهدی موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته مبارکه در مسجد جامع این شهر، با اشاره به موضوع مذاکره با آمریکا گفت: با وجود موضع آشکار رهبر معطم انقلاب اسلامی، برخی در داخل کشور همچنان بر مذاکره با آمریکا تاکید می کنند، آمریکا کارنامه سیاهی در عمل به تعهدات دارد، ضمن اینکه امنیت و عزت مردم ایران قابل مذاکره نیست.

وی افزود: امروز آمریکا به آخر خط رسیده است و در حال دست و پا زدن در اقدامات سیاسی غلطی است که دهه‌ها علیه ایران لحاظ کرده و بدون نتیجه مانده است.

امام جمعه مبارکه  مشکلات اقتصادی کشور را هم یاد آور شد و گفت: راه حل مشکلات کشور عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی است، مردم باید در مقابله با قاچاق و مفاسد مسوولان را یاری داده و از خریدهای بی مورد و بیش از نیاز هم خودداری کنند.

وی، ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، ادامه داد: اسرائیل با اقدامات ظالمانه خود در قدس شریف، به دنبال ایجاد شهرک‌های مختلف برای سکونت یهودیان در منطقه است.  
حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه حضور گسترده مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس مهر بطلانی بر معامله قرن زد افزود: همه تلاش آمریکا و هم پیمانان منطقه ای آن برای مشروعیت بخشی و نجات رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داد: تشکیل کشور جدید فلسطین فقط با حضور همه فلسطینی ها امکان پذیر است.

امام جمعه مبارکه به دیدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی با دانشجویان و مسوولان هم اشاره کرد و گفت: استفاده از جوانان در مدیریت ها یکی از خواسته های همیشگی ایشان است که در بیانیه گام دوم انقلاب بر آن تاکید شد.

به گزارش ایمنا ، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح امروز با حضور پرشور مردم مبارکه از مسجد جامع تا میدان آزادی و محل برگزاری نماز جمعه برگزار شد.

کد خبر 377805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.