نگذارید کار به جایی برسد که مردم فولادشهر آتش به اختیار عمل کنند

لنجان _ امام جمعه فولادشهر گفت: روز قدس نماد عظمت جهان اسلام و شکست مستکبران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام مسعود سرافراز در خطبه های نماز جمعه این هفته فولاد شهر با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمائی روز قدس نمایش عظیمی را در برابر چشم جهانیان قرار داد، اظهار کرد: شرایط کنونی جهان اسلام و خیانت ارتجاع عرب به مردم فلسطین باعث شد تا اهمیت روز قدس امسال چند برابر شود.

وی افزود: رژیم‌‏های مرتجع عربی بر خلاف افکار و عقاید ملت‏‌های جهان اسلام در حال عادی‏ سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی بوده و آمریکا نیز در حال زمینه‏ سازی برای اجرای توطئه خود یعنی معامله قرن در مورد فلسطین است و کشورهای مرتجع عربی نیز با این طرح همراه شده‏اند.

امام جمعه فولادشهر تصریح کرد: اهمیت تئوری معامله قرن به‏ حدی است که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‏الله لبنان اعلام کرد، امسال عنوان روز قدس، رویارویی با طرح معامله قرن بوده و در شرایط کنونی تنها امید مردم فلسطین به ملت‏‌های مسلمان و جنبش‏‌های اعتراضی است.

وی ادامه داد: روز قدس در چند دهه گذشته باعث شده تا رژیم صهیونیستی جرات اجرای طرح‏‌های اشغالگرانه خود را نداشته باشد اما همکاری ارتجاع عرب با این رژیم قاصب باعث شده که اکنون این رژیم جرات خیانت بزرگی را پیدا کند.

سرافراز اضافه کرد: کشورهای اسلامی به‏ ویژه مردم ایران با حضور پرشور خود در روز جهانی قدس اتمام حجتی قاطع به ترامپ، اسرائیل و ارتجاع عرب در مورد اجرای هرگونه طرح خائنانه‏‌ای علیه مردم فلسطین دادند.

وی با بیان اینکه روز قدس می‏‌تواند به مهم‏‌ترین سلاح مردم فلسطین تبدیل شود، عنوان کرد: در شرایط فعلی اگر افکار عمومی و مردم جهان اسلام در کنار مردم فلسطین قرار بگیرد این مسئله در کنار قدرت موشکی و نظامی مقاومت فلسطین می‏‌تواند باعث عقب نشینی رژیم صهیونیستی و آمریکا از اجرای طرح‏‌های اشغالگرانه باشد.

امام جمعه فولادشهر با بیان اینکه مخالفت با معامله قرن تنها به‏دلیل حمایت از فلسطین نیست، خاطرنشان کرد: در صورت عقب نشینی مردم جهان اسلام در برابر طرح معامله قرن، رژیم صهیونیستی و آمریکا برای اجرای سایر طرح‏‌های تجزیه طلبانه خود در جهان اسلام تحریک خواهند شد، بنابراین مخالفت قاطع با معامله قرن به‏ نوعی حمایت از امنیت و یکپارچگی سرزمینی کشورهای اسلامی نیز خواهد بود.

وی با اشاره به شهادت امام جمعه کازرون،گفت: سحرگاه روز بیست وسوم ماه مبارک رمضان حجت الاسلام شیخ محمد خرسند، امام جمعه مردمی و ولایتمدار کازرون به دست مزدوران فریب خورده و شقی، به شهادت رسید.

سرافراز افزود: ضمن محکومیت شدید اینگونه اقدامات کور و جنایت بار، پیگیری و ریشه یابی دقیق این حادثه و اشد مجازات را برای عاملان خبیث این واقعه غمبار را خواستاریم .

وی با انتقاد از وضعیت حاکم بر چای سراها و قلیانی‌ها درفولادشهر متذکر شد:امروز مردم متدین و انقلابی فولادشهر از وضعیت اسفبار چای سراها و قلیانی های این شهر به شدت نگران و گله مند هستند.

امام جمعه فولادشهر افزود: اختلاط عده ای پسر و دختر جوان تا پاسی از شب و هنجار شکنی و مزاحمت برای مردم آن هم در شب های ماه مبارک رمضان مردم فولادشهر را بیش از پیش نگران کرده از سوی دیگر متاسفانه وضعیت بدحجابی و زنان و روزه خواری در ملأ عام هم از دیگر مسائلی است که نگرانی ها را افزایش داده است.

وی تصریح کرد: امروز این سوال مطرح بوده چرا عده ای از دیگر شهرها به فولادشهر می آیند و باعث بدنامی فولادشهر می شوند؟! نیروی انتظامی براساس وظیفه ذاتی و قانونی خود موظف است تا با جرایم مشهود برخورد کند.

سرافراز ادامه داد: امروز نیاز است نیروی انتظامی گزارشی ارائه دهد که در این خصوص چه اقداماتی انجام داده است، انتظار مردم فولادشهر آن بوده تا نیروی انتظامی با بدحجابی ها و روزه خواری ها برخورد جدی داشته باشد.

وی متذکر شد: متاسفانه امروز عده‌ای آنقدر جریّ شده اند که به امر به معروف دهن کجی کرده و دختر چادری را کتک می زنند.

امام جمعه فولادشهر یاداور شد: پلیس مالزی همزمان با آغاز ماه رمضان طرحی را در این کشور به اجرا در آورده است که با کسانی که در طول این ماه لباس غیرمناسب می پوشند برخورد می کند و برای روزه خواری در طول ماه رمضان پرداخت (۱۲۲ دلار) جریمه در نظر گرفته است.

وی تاکید کرد:امیدواریم مسئولان جلوی این بی بند و باری ها را بگیرند، نگذارید کار به اقدام انقلابی برسد، و مردم متدین و جوانان انقلابی و حزب الله فولادشهر به حکم ولایت، آتش به اختیار اقدام کنند.

کد خبر 377803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.