راهپیمایی روز قدس تنها یک حرکت سیاسی نیست

سمیرم-فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم گفت: همانگونه که در مراسم حج برائت از مشرکان از مناسک به حساب می‌آید، راهپیمایی روز قدس نیز روح ماه مبارک رمضان است و نباید از آن غافل شد.

سرهنگ هوشنگ نوابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم با اشاره به فرا رسیدن روز قدس و راهپیمایی مردم شهرستان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین خاطر نشان کرد: روز قدس، روز نمایش قدرت مردم خداجو و ظلم ستیز در برابر استکبار جهانی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سمیرم در همین رابطه خاط نشان کرد: راهپیمایی امروز، راهپیمایی روز مقاومت در برابر دشمنان خدا بوده که نمایش نتیجه یک ماه روزه داری در ماه مبارک رمضان است.

وی راهپیمایی روز قدس را تنها یک حرکت سیاسی نداست و متذکر شد: همانگونه که در مراسم حج برائت از مشرکان از مناسک به حساب می‌آید، راهپیمایی روز قدس نیز روح ماه مبارک رمضان است و نباید از آن غافل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم افزود:روز قدس همان لیله القدر تاریخ است و تا رهایی همه مسلمانان و نابودی استکبار دست از مقاومت نخواهیم کشید.

نوابی با اشاره به به طرح معامله قرن که توسط آمریکا مطرح شده است خاطر نشان کرد: مردم فلستی با حضور در میدان و بیش از ۵۰ راهپیمایی بر علیه رژیم استکبار ستیز و اشغالگر اسرائیل سیلی محکمی به رئیس جمهور آمریکا زدند.

وی نشست بحرین را ادامه طرح معامله قرن دانست و گفت: اقدامات خیانت‌کارانه آمریکا و عربده کشی آن ها نشان از اهمیت روز قدس جهان دارد که نباید آن را نادیده گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سمیرم در بخش دیگری از صحبت های خود افزود: فلسطین مسئله اول و اصلی جهان اسلام است.

سرهنگ نوابی جنگ امروز را یک جنگ ترکی دانسته و گفت: دشمنان اسلام امروز جنگی ترکی را پی رو گرفته اند که حوزه های همچون اقتصاد، فرهنگ و روان مردم را هدف قرار داده است.

وی در همین رابطه متذکر شد: سلاح جنگ امروز، صبر و امام شناسی انقلابی بوده و باید بدانیم دیده بان انقلاب اسلامی امام راحل و امروزه امام حاضر است.

به گزارش ایمنا، مراسم راهپیمایی روز قدس شهرستان سمیرم همزمان با سراسر کشور برگزار شد و بیانیه روز قدس این شهرستان در حسینه انقلاب سمیرم با حضور جمع کسیری از مردم ولایی قرائت شد.

کد خبر 377799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.