راهپیمایی روز قدس اهرم فشاری بر رژیم غاصب صهیونیستی است

بویین میاندشت- امام جمعه بویین میاندشت گفت: اگر تمام ملت‌ها علیه رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی می‌کردند این غده سرطانی ریشه نمی‎دواند تا داعش تشکیل شود و سعودی‌های یهودی علیه ملت‌های مظلوم به مبارزه برخیزند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان بوین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بویین میاندشت با اشاره به اینکه مسلمانان نباید بی تفاوت نسبت به سایر ملل مسلمان باشند، اظهار کرد: ملت ایران با حرکت عظیم خود در دفاع از ملت فلسطین پرچم ایران را به سربلندی به اهتزار درآوردند.

وی با بیان اینکه کمک و حمایت از مردم فلسطین تیری بر قلب دشمنان است، افزود: شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس بیعت با امام(ره)، ارزش‌های انقلاب و روز حیات اسلام است.

امام جمعه بویین میاندشت تصریح کرد: حرکت ملت ایران نشأت گرفته از حرکت عاشورایی اباعبدالله الحسین(ع) در مقابل ظلم‌ها است و این حرکت در راهپیمای روز جهانی قدس نشان دهنده اینکه ما آمادگی سربازی در اردوگاه حضرت ولیعصر عج الله را داریم زیرا یکی از مأموریت‌های اصلی سربازان مبارزه با یهود است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس به معنای آمادگی و لبیک به فرمان  امام زمان عج الله است، افزود: اگر تمام ملت‌ها علیه رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی می‌کردند این غده سرطانی ریشه نمی‎دواند تا داعش تشکیل شود و سعودی‌های یهودی علیه ملت‌های مظلوم به مبارزه برخیزند.

اسکندری تأکید کرد: ما آماده قیام علیه رژیم غاصب صهیونیستی هستیم و تا زمانی خواهیم جنگید که نماز را پشت امام عصرعج الله اقامه کنیم، ما از اهرم‌های فشار علیه نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی استفاده خواهیم کرد که راهپیمایی روز جهانی قدس یکی از این اهرم‌ها است.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز رحلت امام(ره) گفت: امام با قیام خود بعثت انبیاء را در عصر ما احیا کرد این قیام به گونه‌ای بود که ما متوجه حرکت انبیاء شدیم اگر حرکت‌ها به این سمت احیای اسلام نباشد موفقیتی حاصل نمی‌شود.

امام جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه قیام ۱۵ خرداد تکیه گاهی برای پیروزی انقلاب شد، خاطرنشان کرد:  با قرائت بیانیه شورای امنیت شاهد عقب نشینی دشمنان انقلاب و آمریکایی‌‌ها بودیم زیرا این خصوصیت دشمن ابلیس گونه است و اگر از تمام اهرم‌های فشار استفاده کنیم مطمئنأ عقب نشینی‌ها بیش از این خواهد بود.

کد خبر 377795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.