روز قدس مسئله فلسطین را در یادها زنده نگه داشته است

سمیرم- فرماندار شهرستان سمیرم گفت: روز قدس، روزی است که با تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل(ره)، مسأله مهم فلسطین را در یادها و قلوب مسلمین زنده نگه داشته است و هر ساله نور و امید تازه ای را بر دلهای مظلومان فلسطین می تاباند.

محمد رضا عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم روز قدس را روز حیات اسلام و تجلی همدلی، اتحاد و وحدت مسلمانان دانست و تصریح کرد:راهپیمایی روز قدس در دفاع از آرمان فلسطین و رهایی قدس شریف از دست مستکبران است.

عسگریان روز قدس را روز به صحنه آمدن اراده های جهانی برای محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی دانست و گفت:امروز، روز اعلان خشم و نفرت امت واحده اسلامی و ملت های آزاده و حق طلب جهان بر علیه هرگونه تجاوز و اشغالگری است.

فرماندار شهرستان سمیرم در همین رابطه خاطر نشان کرد: روز قدس، روزی است که با تدبیر و دوراندیشی حکیمانه امام راحل(ره)، مسأله مهم فلسطین را در یادها و قلوب مسلمین زنده نگه داشته است و هر ساله نور و امید تازه ای را بر دلهای مظلومان فلسطین می تاباند.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز شهرستان سمیرم خاطر نشان کرد: بدون شک در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال، آحاد مردم مومن، روزه  دار و انقلابی شهرستان سمیرم، همگام با مسلمانان جهان و مردم خداجوی ایران اسلامی پرشور تر از همیشه، در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کرد اند و ضمن لبیک به فرمان  تاریخی امام راحل و عظیم الشان و تجدید میثاق با رهبری، جنایات اسرائیل غاصب و حامیان این رژیم جعلی را محکوم کرده و بار دیگر عزم و اراده راسخ خویش را در حمایت از حقوق ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین به جهانیان نشان خواهند داد.

به گزارش ایمنا، مراسم راهپیمایی روز قدس سمیرم امسال همزمان با سراسر کشور با حضور پر شور مردم ولایی و مسئولان این شهرستان  برگزار شد.

کد خبر 377794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.