هر گونه سازش مرتجعین عرب با اسرائیل نابودی آرمان آزادی فلسطین است

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: امام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس اعلام کرد تا تمام ملت‌ها با اتکا به محور وحدت برای حفظ آرمان قدس الشریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال رژیم غاصب صهیونیست راهپیمایی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با اشاره به اینکه قیام ۱۵ خردادماه سال ۴۲ زمینه ساز پیروزی انقلاب شد، اظهار کرد: امام(ره) با قیام خود تحول عظیمی در دنیا ایجاد کردند.

 وی با بیان اینکه قیام امام در عصری که مقابله با ارزش‌های دین بود اتفاق افتاد، گفت: تلاش دشمن این بود که بعد از تشکیل نظام جعلی صهیونیست مسأله فلسطین را با اتکا به ضعف‌ها به فراموشی سپارد تا رژیم غاصب صهیونیست در نقطه امن قرار گیرد که دیگر هیچ کشوری قدرت مقابله با آن را نداشته باشد.

امام جمعه گلپایگان افزود: امام با درک عمیق و صحیح از این موضوع  با استفاده از توان و ظرفیت مردم و با تأسی از دین اسلام و توکل به خدا حرکتی عظیم علیه استکبار جهانی در سال ۴۲ آغاز کرد تا جایی که پس از سه روز منجر به تبعید ایشان شد.

وی با بیان اینکه امام با اقدام معجزه آسا و بصیرت گونه و نگاه بلند به آینده اسلام با وجود تمام خطراتی که در مسیر بود حرکت علیه استکبار را تا پیروزی انقلاب ادامه داد، گفت: امام پس از پیروزی انقلاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس اعلام کرد تا تمام ملت‌ها با اتکا به محور وحدت برای حفظ آرمان قدس الشریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال رژیم غاصب صهیونیست راهپیمایی کنند.

کرامتی تصریح کرد: مسلمانان جهان به دفاع از اسلام برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در این شرایط حساس هرگونه سازش مرتجعین عرب با رژیم جعلی اسرائیل را باهدف نابودی آرمان‌های آزادی فلسطین و مشروعیت بخشی بر این رژیم جنایت کار می‌دانند.

کد خبر 377792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.