مذاکره موجب افزایش جسارت دشمنان می‌شود

سمیرم- امام جمعه سمیرم گفت: مبارزه مردم در برابر مستکبران و اشغالگران نتیجه‌ای همچون پیروزی مقاومت در جنگ ۳۳ روزه را به دنبال خواهد داشت و باعث می‌شود دشمن عقب نشینی کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام سیف الله دهقانی در خطبه های نماز جمعه روز قدس شهرستان سمیرم با اشاره به مظلومیت ملت فلسطین اظهار کرد: ملت فلسطین سه هزار و ۵۰۰ سال پیش از میلاد مسیح در سرزمین قدس ساکن بوده اند و مظلومیت و حقانیت آن‌ها را همین موضوع می‌تواند ثابت کند.

امام جمعه شهرستان سمیرم در همین رابطه افزود: جرثومه‌های فساد همچون انگلیس مکار و روباه صفت موجب برداشته شدن گام های نخستین دشمنان برای اشغال این سرزمین شده است.

دهقانی تصریح کرد: مردم این سرزمین که با دستان خالی خود برای دفاع از سرزمینشان از جان مالشان هم دریغ نکردند و پا به میدان گذاشتند و پیروزی هایی نیز به دست آوردند.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر افزایش جسارت دشمنان در برابر ملت ها با پیش‌رو داشتن مذاکره متذکر شد: ادامه  مبارزه مردم در برابر مستکبران و اشغالگران نتیجه ای همچون پیروزی مقاومت در جنگ ۳۳ روزه را به دنبال خواهد داشت و باعث میشود دشمن عقب نشینی کند.

خطیب این هفته نماز جمعه سمیرم با اشاره به جنگ ۲۲ روزه‌ای که نمایشگر قدر حزب الله بود خاطر نشان کرد: در این جنگ دشمن مجبور به عقب نشینی کرده و پشیمانی را در کارنامه خود ثبت کرده اند.

وی افزود: دشمنان فلسطین با تمامی ابزار جنگی پیشرفته و جدید خود و حمله های سنگینی که انجام داده اند هنوز شاهدیم که امید استکبار محقق نشده است.

دهقانی روز قدس را حیات مجدد اسلام عنوان کرد و گفت: در چنین روز هایی اسلام جان گرفته و به میدان آمده که امروز در دنیا معرفی شده است.

امام جمعه سمیرم یکی از مولفه های امام و نظام فکری الهی را مبارزه با استکبار جهانی دانست و گفت: روز قدس و حمایت از مردم فلسطین یکی از نگاه های حضرت امام راحل بوده که به مسائل دینی و ملی توجه فراوانی داشتند.

حجت الاسلام دهقانی با اشاره به نقشه معامله قرن که استکبار جهانی به دنبال آن است، متذکر شد: این نقشه به معنی ادامه سازش و آوارگی مردم مظلوم فلسطین است که در نهایت به معنی قرار گیری سرزمین فلسطین در دست همین غاصبان است که نه مردم ایران و نه مسلمانان جهان این موضوع را نمی‌پذیرند.

امام جمعه سمیرم با اشاره به حضور جهانیان در میدان مخالفت با استکبار جهانی در روز قدس افزود: حضور مردم در میدان موجب برهم خوردگی نقشه شوم معامله قرن شد و باید این روز قدس را گرامی بداریم.


کد خبر 377790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.