مقاومت ملت‌های مسلمان پیشرفت آن‌ها را رقم زده است

تیران-امام جمعه تیران گفت: مقاومت ملت‌های مسلمان جهان پیروزی و  پیشرفت آن‌ها را در برابر ظالمان جهان رقم زده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه‌های نماز جمعه تیران با اشاره به حضور حماسی مردم کشور در راهپیمایی روز قدس اظهارکرد: مقاومت ملت‌های مسلمان جهان پیروزی و  پیشرفت آن‌ها را در برابر ظالمان جهان رقم زده و شکست و استیصال اسراییل بزودی اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: در حال حاضر بیداری اسلامی در حال گسترش در جهان است که یکی از زمینه‌های ظهور حضرت مهدی(عج) و پایان عرصه‌های جنگ و ظلم خواهد بود و برای این مهم ملت‌های مسلمان جهان پیشتاز و زمینه ساز هستند.

امام جمعه تیران با اشاره به اینکه اسراییل در اوج ذلت است، تصریح‌ کرد: پاسخ این همه ظلم و کشتار مردم مظلوم دنیا را باید بدهند و این خواری و ذلت را برای خود خواهند دید و با شکست آن‌ها تمدن و انقلاب جهانی اسلامی اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: شکست آن‌ها در انتخابات و ناکامی در تشکیل کابینه از جمله مصادیق شکست اسراییل است که در این روزها اتفاق افتاده است و آمریکا و عربستان نیز در این مسیر قرار خواهند گرفت.

حجت الاسلام رشیدیان با اشاره به معامله قرن گفت: این حرکت شکست خورده محسوب می‌شود و قادر به تحقق این برنامه ناکارآمد برای مشروعیت بخشی به اسراییل در جهان نخواهند بود.

وی با اشاره به اینکه فلسطین با اجرای این برنامه استقلال نخواهد داشت، اضافه‌ کرد: اسراییل به دنبال کسب جایگاه و تغییر پایخت و ایجاد فرصت برای پیشرفت خود است و مردم مظلوم فلسطین منفعتی نخواهند برد.

وی همچنین به سالروز رحلت امام خمینی(ره) اشاره کرد و ادامه‌ داد: امام یک شخصیت خدایی بودو تمام حرکات و فعالیت‌های او برای رضایت حضرت حق بود و جایگاهی که او کسب کرده ناشی از این اخلاص و خلوص عمل بود.

امام جمعه تیران بی سابقه بودن شخصیت امام در تاریخ را از ویژگی های او بیان‌کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب نیز در همین مسیر است و با خلوص نیت و درایت کشور را مدیریت می‌کند و شخصیت همه جانبه ای برای مدیریت کشور دارد.

وی اضافه کرد: تدبیر ایشان همیشه باعث حفظ انقلاب و جلوگیری از انحراف انقلاب اسلامی شده است.

کد خبر 377785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.