ملتهای بیدار زیر بار ظلم نمی‌روند

دهاقان – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان گفت: پیام حضور مردم در راهپیمایی روز قدس این است که ملتهای بیدار زیر بار ظلم نمی روند وتن به یاوه گویی های دشمنان نمی دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، سرهنگ جواد فصیحی ظهر امروز(جمعه) در آیین سخنرانی راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: روز قدس صف‌بندی حق علیه باطل است، همانگونه که امام (ره) فرمودند: راه قدس از راه کربلا نشات گرفته است امروز هم می بینیم ملت های مسلمان بیدار با اتحاد و همبستگی در برابر کفر و جنایت دشمنان مقاومت می کنند و ذره ای عقب نشینی نمی کنند.

وی قدس را روز صف بندی عدل برابر ظلم عنوان کرد وگفت: همانطور که مقام معظم رهبریفرمودند  اسراییل تا کمتر از ۲۵ سال دیگر به طور کامل از بین می رود و ما امروز با چشم بصیرت به این حقیقت رسیده ایم و می دانیم که همیشه حق بر باطل غلبه می کند و پیروز میدان می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان، افزود: قدس همانند ساعتی است که می گوید عقربه انقلاب به سمت ملت ایران است و ما به آرمان های خود پایبندیم چرا که می دانیم قدس از آن ملت ماست.

سرهنگ فصیحی با بیان اینکه امروز جامعه ما نیاز دارد که در برابر هجمه های دشمنان قدرت‌نمایی کنیم، خاطر نشان کرد: رسانه های بیگانه با هر ترفندی می‌خواهند به ما آسیب وارد کنند و ما را از برنامه های هیچ و پوچ بترسانند، اما ماباید هوشیار باشیم وبه آنها نشان دهیم که هرگز گول چنین توطئه هایی را نخواهیم خورد.

وی با اشاره به بدعهدی آمریکا در برنامه برجام، گفت: ملت مااجازه اجرای برجام های متعدد را نمی دهد و هرگز با خائنین وارد مذاکره نمی شود ملت ما بیدار هستند وهیچ ترسی از دشمن ندارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان، مسئولیت را یک امانت عنوان کرد وخطاب به مسئولان گفت: حضرت امام علی(ع) در نامه شماره پنج نهج البلاغه می فرماید: مسئولیت طعمه ای نیست که به دست آورده باشی و بخواهی از آن لقمه چرب برداری، بلکه یک امانت است و باید آن را حفظ کنی. مسئولان هم باید چنین باشند ومردم نیز وظیفه دارند تا آنجا که می توانند به آنها کمک  کنند وکار ها را با همدیگر به طور مطلوب به سرانجام برسانند.

سرهنگ فصیحی تصریح کرد: امروز اگر به مردم اعتماد کنیم، از تحریم ها نمی ترسیم، زیرا مردم به آرمان های انقلاب پایبند هستند و هیچ معاهده ظالمانه‌ای را نمی پذیرند.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس نشان می دهد که ترفند ها، حقه ها، خرج کردن ها وجنایت های دشمنان روی ایرانی تاثیر ندارد و باید خودمان نیز حواسمان باشد که ایجاد کننده فتنه نباشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دهاقان با اشاره به حضور حداکثری مردم روزه دار در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: فلسطین بداند حامیانی دارند که هیچ ترسی از حیله ها ندارند و کماکان در انتظار تحقق آزادی و پیروزی هستند.

سرهنگ فصیحی، راهپیمایی روز قدس را حرکت انقلابی برشمرد و افزود: انسجام ملی ما برگرفته از تلفیق رویکرد انقلابی، مردم و تدابیر رهبری است و دشمن هربار به رویکرد های ما حمله می کند از خستگی عقب نشینی می‌کند.

وی گفت: ۴۰ سال است ملت ما شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند و این شعار نماد دشمن شناسی ماست چرا که به گفته امام(ره) اینان همان شیاطین بزرگ هستند که در کمین ملت نشسته‌اند.

کد خبر 377783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.