۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
مسئله قدس انسانی است

امام جمعه اصفهان گفت: زمانی که غزه‌ای ها شروع به موشک زدن کردند، اسراییلی‌ها ترسیدند و در سوراخ قایم شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از هر طرف که به سوی میدان نقش جهان حرکت کنی، می توانی حال و هوای آخرین جمعه ماه رمضان را حس کنی. مردمی که راه مرکز شهر را در پیش گرفته اند تا برای حفظ ارزش های خود فریاد بزنند. مردم ارزشی که بر ضد استکبار برخاسته و از هزاران کیلومتر آنطرف‌تر دوشادوش برادران مسلمان خود ایستاده‌اند تا فلسطین اشغالی آزاد شود. میدان نقش جهان سالیان سال است شاهد حضور مردمانی بوده است که در برابر ناملایمات تاریخ ایستاده و میزبان گردهمایی های تاریخی آنان بوده است. امروز بار دیگر مردم آرام آرام گردهم جمع شدند تا رویداد تاریخی دیگری را رقم بزنند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در خطبه های نماز جمعه روز قدس گفت: استکبار می خواست در قلب کشورهای اسلامی خادم هایی داشته باشد. آن دیوانه هایی که می گفتند "نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران" نمی فهمند. تا زیر هدایت خدا نباشی مسائل سیاسی را نخواهی فهمید و توانایی درک مسائل روز را نخواهی داشت.

آیت الله یوسف طباطبائی نژاد ادامه داد: مسئله قدس تنها مسئله اسلامی نیست، بلکه یک مسئله انسانی است. تمام انبیای الهی یک حرف داشتند و مهمترین حرف آن ها اجرای عدالت بوده است. باید از جریان مقاومت حمایت کرد و در حد بضاعت خود کمک مالی به آن ها داشته باشیم.

امام جمعه اصفهان با اشاره به معامله قرن، تاکید کرد: معامله قرن پیشنهاد ترامپ است که با حمایت مصر، عربستان و بحرین در حال انجام است. از این جریان دو پیش‌بینی دارم، یکی اینکه اطراف منطقه سینا در مصر زمین هایی به اسراییلی ها داده شود تا شهرک ها را برای فلسطینی ها رها کنند و دوم اینکه سعی می‌کنند غزه ارتشی نداشته باشد و آن ها را خلع سلاح کنند.

وی با بیان اینکه "زمانی که غزه ای ها شروع به موشک زدن کردند، اسراییلی ها ترسیدند و در سوراخ‌ها قایم شدند" خاطر نشان کرد: صهیونیست ها می گویند موشک های غزه به ما نمی رسد، این دقیقا مثل حرفی است که در رابطه با برنامه موشکی ایران می زنند. ترس آن ها زمانی آغاز شد که دیگر غزه ای ها سنگ نزدند و موشک را با موشک جواب دادند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: ملت بدانید که اینها کسانی نیستند که لیاقت مذاکره با ما را داشته باشند. یک روز از اینکه قصدی برای تغییر حکومت در ایران ندارند، سخن می گویند و روز دیگر دم از تغییر حکومت ایران می زنند. امیدوارم خداوند متعال به همه ما توفیق دهد تا دشمن را بشناسیم. اگر دشمن و راه نفوذ آن را بدانیم در مقابل آنها تا آخرین لحظه زندگی مقاومت خواهیم کرد و دشمنان را سر جای خود خواهیم نشاند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام تاریخی ایشان علیه طاغوت، تصریح کرد: بسیاری از روحانیون در زمان شاه در جهت حمایت از مردم به پا خواستند و بسیاری از آن ها نیز در این راه شهید شدند. مردم می دانند آنچه دارند از قشر روحانی دارند و قدردان آن ها هستند.

آیت الله طباطبائی نژاد گفت: اگر روشنگری های مقام معظم رهبری نبود، توطئه های زیادی به پا می‌شد و خیلی از مردم به راه های دیگر کشیده می شدند.

کد خبر 377782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.