حضور حماسی مردم برخوار در راهپیمایی روز جهانی قدس

برخوار – مردم شهرستان برخوار امروز با حضور در راهپیمایی پنج شهر تابعه، حماسه ای دیگر آفریدند و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از برخوار، اقشار مختلف مردم شهرستان برخوار امروز در راهیپمایی روز جهانی قدس در شهرهای دولت آباد، خورزوق، دستگرد، کمشچه و حبیب آباد شرکت کردند و مشت محکمی در دهان استکبار و رژیم اشغالگر قدس زدند و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

نماینده مردم شهرستان های برخوار و شاهین شهر و میمه در جمع مردم دولت آباد گفت: رویای آمریکا و اسرائیل درباره معامله قرن محقق نخواهد شد.

حسینعلی حاجی اظهار کرد: روز قدس امسال نسبت به سال‌های گذشته اهمیت ویژه‌ای دارد چرا که آمریکا و اسرائیل به دنبال تحقق معامله قرن هستند اما باید بفهمند که این رویای آنها محقق نخواهد شد.

وی گفت: همه مردم جوامع اسلامی و به خصوص مردم شریف ایران باید باشکوهتر از هر سال در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند چرا که امریکا به قیمت زیر پا گذاشتن قطعنامه های سازمان ملل قصد دارد تا اهداف شوم اسراییل را محقق کند.

نماینده مردم برخوار و شاهین شهر و میمه افزود: آمریکا با اعمال فشار و تحریم علیه ایران قصد دارد تا بر سر قدس معامله کند و امروز مردم ایران در مقابله با آن محکمتر از همیشه صهیونیست جهانی را محکوم کردند.

وی گفت: مردم شریف چه در شهرستان های برخوار و شاهین شهر و میمه و چه در کشور امروز با حضور خود ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین جنایات رژیم غاصب صهیونیستی که موجب آوارگی این مردم شده است را محکوم کردند.

تصاویر راهپیمایی در شهر دولت آباد:

تصاویر راهپیمایی خورزوق:

تصاویر راهپیمایی شهر دستگرد :

راهپیمایی حبیب آباد :

راهپیمایی کمشچه:

کد خبر 377781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.