ترفند آمریکا برای معامله قرن، مذاکره به نفع رژیم غاصب صهیونسیتی است

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: ترفند آمریکا برای معامله قرن، مذاکره است و این مذاکره به نام صلح و به کام صهیونیست‌هاست

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ،حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر نطنز گفت: با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و بیش از ۷۰ سال از تجاوز صهیونیست ها به خاک فلسطین، موضوع فلسطین همچنان اولویت اصلی انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه نطنز  گفت: ما در برابر این قضیه مسئول هستیم چرا که آمریکا با طرح معامله قرن می‌خواهد قدس را به طور کامل به اشغال صهیونیست‌ها در آورده و یهودی‌ساز کند و می‌خواهد گروه‌های فلسطین را خلع سلاح و امنیت اسرائیل را تأمین نماید .

وی افزود: ترفند آمریکا برای معامله قرن مذاکره است و این مذاکره به نام صلح و به کام صهیونیست‌هاست و در این راه برخی سران مرتجع دولت‌های عربی منطقه مثل عربستان و امارات و بحرین و مصر آنها را همراهی می‌کنند. آنها به جای شعار مقاومت شعار سازش را مطرح می‌کنند اما مسلمانان می‌دانند که هزینه مقاومت کمتر از تسلیم و سازش است و اولین ثمره مقاومت عزت و استقلال است.

امام جمعه نطنز با اشاره به ۱۴ خرداد سالروز ارتحال جانسوز حضرت امام راحل گفت: اما خمینی(ره) همه معادلات جهان را تغییر داد. امامی که احیا کننده دین معنویت عزت و عظمت مسلمانان جهان شد. امامی که به خدا ایمان داشت و با شجاعت مردم را به قیام برای خدا تشویق کرد. امام خمینی معجزه قرن بود سال‌ها خواهد گذشت تا امام شناخته شود چرا که امام شخصیتی بود با ابعاد مختلف و هم فقیه بود و هم جاهد هم سیاستمدار بود و هم دیندار چرا که این امام بود که همه شیاطین را ناامید کرد اگر همه علمای اسلام مثل امام خمینی عمل می‌کردند وضع مسلمانان جهان این گونه نبود.

امینی در خصوص شهادت مظلومانه امام جمعه کازرون گفت: بی شک این شهادت‌ها روحانیت را محبوبتر خواهد کرد. حمله به یک امام جمعه حاکی از اهمیت نقش او در خدمت به نظام اسلامی دارد. یک روز به سپاهیان عزیز ما حمله می‌کنند و روز دیگر به روحانی مجاهد ما، معلوم است که دشمنان از عملکرد این اقشار ناراحت و عصبانی هستند اما عزت به دست خداست و این حوادث بر خلاف تصور دشمن باعث عزیزتر شدن این خدمتگزاران به نظام و انقلاب اسلامی می‌شود چرا که امروز روحانیت در کنار همه مردم برای خدمت به آرمان‌های انقلاب اسلامی آماده خدمت‌رسانی است.

کد خبر 377780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.