"معامله قرن" خیانتی بزرگ  و محکوم به شکست است

نطنز- امام جمعه بادرود گفت: طرح "معامله قرن" خیانتی است که ننگ ابدی آن دامانِ همه کسانی را که با آمریکا و اسرائیل غاصب همکاری می کنند خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ،حجت الاسلام علیرضا قاسمی ظهر امروز  در خطبه های  نماز جمعه این هفته شهر بادرود اظهار کرد: روز جهانی قدس یکی از برجسته‌ترین یادگارهای حضرت امام راحل(ره) است. روز قدس صرفا روز فلسطین نیست؛ بلکه  روز امت اسلامی در سراسر جهان است.

 امام جمعه بادرود در ادامه گفت: روز جهانی قدس حاوی یک پیام بین‌المللی به همه سردمداران کفر جهانی است که بدانند امت اسلامی زیر بار ذلت نمی رود.

وی افزود: ما مردم ایران با حضور در راهپیمایی جهانی روز قدس از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و از یادگار ارزشمند و حیاتی امام بزرگوار اعلام حمایت می‌کنیم؛ همچنین با تمام توان و ایمان و تا آخرین قطره خون خود از ملت مظلوم و مقاوم فلسطین دفاع و حمایت می‌کنیم و نفرت و انزجار خود را از آمریکا و اسرائیل کودک کش و هم پیمانان آن و رژیم آل سعود ابراز داشته و فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود سر می دهیم .

خطیب نماز جمعه بادرود به موضوع " معامله قرن " اشاره کرد و گفت: طرح موسوم به معامله قرن طرحی است که آمریکا برای پایان دادن به منازعه فلسطینیان و صهیونیست‌ها بر آن دل بسته است و به دنبال حذف همیشگی بازگشت آوارگان فلسطینی است. مطابق با آمار شش میلیون فلسطینی به زور از سرزمین آبا و اجدادی خود رانده شده و در کشورهای دیگر  اسکان داده شده اند .

قاسمی گفت: این طرح از سوی ترامپ و نتانیاهو و با همراهی برخی حاکمان فاسد و مرتجع عربی پیگیری و مسئولیت اجرای آن را برعهده گرفته‌اند .معامله قرن خیانتی است که ننگ ابدی آن دامانِ همه کسانی که با آمریکا و اسرائیل غاصب همکاری و از آن حمایت می کنند خواهد گرفت . با قاطعیت می‌گوییم هیچ حکومتی صلاحیت شرعی و قانونی سخن گفتن از جانب فلسطینیان مظلوم را در این معامله قرن ندارد و طرح مذکور محکوم به شکست است.

امام جمعه بادرود به موضوع مذاکره با آمریکا اشاره کرد و گفت: این روزها بحث مذاکره ،به مساله داغ محافل سیاسی و خبری تبدیل شده است. خوشبختانه ایران اسلامی بر اصول و مواضع به حق خود ایستاده و لحظه‌ای تردید ندارد و هیچ درخواستی برای مذاکره با آمریکا در کار نیست؛ همچنانکه مقام معظم رهبری با صراحت تمام، تاکید مجدد کردند بر اینکه جمهوری اسلامی ایران مطلقاً با آمریکا مذاکره نخواهد کرد چراکه مذاکره کردن با آمریکا اولا هیچ فایده‌ای ندارد و ثانیا ضرر هم دارد و ما تحت  هیچ شرایطی مذاکره نخواهیم کرد.

کد خبر 377779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.