راهپیمایی روز قدس، آگاهانه وسرنوشت‌ساز

دهاقان– مردم شهرستان دهاقان در آخرین جمعه ماه رمضان در راهپیمایی آگاهانه وسرنوشت‌ساز روز قدس شرکت کردند تا به مستکبران ثابت کنند حق مستضعفان به آنها بازگردانده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان، روزه دارانی که در ماه بندگی خدا به مصداق آیه شریفه "...وتواصوبالحق وتواصوبالصبر" یکدیگر را به حق وصبر مژده می دادند، امروز همراه خانواده و دوستان به خیابان های دهاقان آمدند تا به فلسطین و یمن و کشور های مستضعف نیز بشارت دهند که پیروزی حتمی نزدیک است ومستکبران جایی در جهان ندارند.

مسیرهای راهپیمایی مملو از جمعیتی بود که پلاکارد های "قدس از ماست" همچون خورشید پیروزی در گرم ترین روز ماه رمضان در دستان مردم می درخشید، مردم مشتاق تر به میدان آمدند تا بار دیگر انزجار و نفرت خود را از استکبار زورگو اعلام کنند.

علی اصغر قاسمیان، فرماندار شهرستان دهاقان در حاشیه برگزاری این راهپیمایی، اظهار می کند: اگر بصیرت و آگاهی حضرت امام خمینی(ره) برای نامگذاری چنین روزی به نام روز جهانی قدس و پایداری تمامی مسلمین در مقابله با خطر صهیونیست جهانی نبود امروز شاهد شکست های متعدد اسرائیل و پیروزی عزت محور مقاومت نبودیم.

.

وی می افزاید: امروز جامعه ورزشکار، هنرمندان، مسئولان و آحاد مردم به صحنه آمدند تا از آرمان های این نظام مقدس دفاع کنند و مشت محکم بر دهان یاوه‌گویان بزنند.

سمیه محمودی، نماینده مردم شهرستان های شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت وگو اظهار می کند: قدس، پشتوانه معنوی برای ملت فلسطین است و کل کشور های جهان درگیر این موضوع هستند.

وی می‌افزاید: امروز در تاریخ اسلام به عنوان یوم الله می باشد و مردم روزه دار باردیگر با حضور در صحنه راهپیمایی پاسخ دندان شکن به زیاده خواهان و دشمنان اسلام خواهند داد.

کد خبر 377777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.