حضور مردم اعلام مخالفت با معامله قرن است

نماینده مردم در مجلس گفت: هر قدمی که مردم در این راهپیمایی بر می دارند، یک قدم دیگر رژیم صهیونیستی به زوال نزدیک‌تر می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا فولادگر در حاشیه راهپیمایی روز قدس در اصفهان اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس امسال چند ویژگی دارد. این راهپیمایی در چهلمین سال جمهوری اسلامی است و در واقع چهلمین راهپیمایی روز قدس است. در زمانی که امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس اعلام کردند، رژیم صهیونیستی در اوج قدرت بود و قصد توسعه کشورش را داشت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز و پس از چهل سال رژیم صهیونیستی نه تنها ضعیف شده و دیگر از توسعه آن خبری نیست، بلکه تنها در تلاش برای حفظ تل آویو خود است و دیگر در منطقه قدرتی ندارد.

وی با اشاره به معامله قرن، تاکید کرد: در آستانه اعلام معامله قرن توسط اسراییل و هم پیمانانش قرار داریم. معامله ای که قصد دارد در قالب یک سازش جدید اسراییل را به عنوان یک معضل از ذهن جهان اسلام پاک کند. حضور مسلمانان جهان در این راهپیمایی اعلام عملی مخالفت با این معامله است.

فولادگر افزود: مردم با حضور خود در شرایطی که تحت بیشترین فشارهای منطقه ای هستیم، موافقت خود را با جریان مقاومت اعلام کردند. مقاومت از غزه و لبنان تا سوریه و ایران گسترده شده است. هر قدمی که مردم در این راهپیمایی بر می دارند، یک قدم دیگر رژیم صهیونیستی به زوال نزدیک تر می شود.

کد خبر 377773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.