حضور مردم نشانه درک بالای آن‌ها از مسائل روز است

استاندار اصفهان گفت:حضور مردم نشان دهنده فهم و درک بالای مردم اصفهان از مسائل روز جهان است؛ گروه هایی که بخواهند بین دولت و مردم اختلاف ایجاد کنند همان دست نشانده های استکبار هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی در حاشیه مراسم روز قدس و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به جای اینکه من از حضور مردم بگویم، کافی است که حضور مردم را با دوربین نشان دهید. مردم و دنیا خواهند دید و خواهند فهمید که در ایران اتحاد، انسجام، یگانگی و همدلی حاکم است.

استاندار اصفهان ادامه داد: همه کشور همدل با همدیگر در مقابل استکبار جهانی ایستاده اند و  با اجرای فرامین مقام معظم رهبری از تمامیت ارضی، آرمان های نظام مقدس و امام راحل دفاع خواهند کرد. این حضور نشان دهنده فهم و درک بالای مردم اصفهان از مسائل روز جهان است.

وی افزود: به عنوان خادم مردم اصفهان پیامی جز تشکر و قدردانی از مردم ندارم. دولتمردان برای پاسداری از ارزش های انقلاب در کنار مردم خواهند ایستاد، دولتمردان برآمده از مردم، خادم و همدل و هماهنگ با مردم هستند. گروه هایی که بخواهند بین دولت و مردم اختلاف ایجاد کنند، همان دست نشانده‌های استکبار هستند. اختلاف و فاصله ای بین دولت و مردم نیست و نخواهد بود.

کد خبر 377765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.