دمای هوا در نوسان/ نیمه شمالی اصفهان بارانی می‌شود

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: ناپایداری های جوی همچنان تا سه روز آینده در استان ادامه دارد.

ابراهیم هنرمند در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی همچنان بیانگر تداوم شرایط جوی ناپایدار روی استان طی سه روز آینده است، اظهار کرد: بر این اساس در بیشتر مناطق در ساعات بعدازظهر افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و رگبارهای بهاری همراه با رعدوبرق به‌ویژه در نیمه شمالی استان پیش‌بینی می شود.

وی با بیان اینکه بیشینه دمای هوا در نیمه شرقی استان تا دو درجه سانتی گراد کاهش و کمینه دما در بیشتر مناطق تا دو درجه سانتیگراد افزایش خواهد داشت، افزود: طی ۲۴ ساعت آینده بیشینه دما در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز  ۳۱ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما در خنکترین ساعات صبح فردا ۲۰ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان خواهد بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان  اضافه کرد: در این بازه زمانی فریدونشهر با دمای ۱۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و خوروبیابانک با دمای ۳۴ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرم ترین نقاط استان پیش بینی می شود.

هنرمند با اشاره به بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته در برخی نقاط استان، گفت: بیشترین بارش ها از چوپانان با میانگین ۲.۷ میلی متر، نایین ۱.۸ میلی متر و خوروبیابانک نیم میلی متر گزارش شده است.

کد خبر 377763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.