راهپیمایی روز قدس وحدت ملی و مقاومت در برابر دشمنان اسلام را نشان می‌دهد

تیران-فرماندار تیران و کرون گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس بی‌تفاوت نبودن مردم کشورمان نسبت به اتفاقات منطقه را ترسیم می‌کند.

مجید حججی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا از تیران با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: ملت ایران و مردم عزیز شهرستان تیران و کرون در چنین شرایط حساسی در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند و زمینه ناامیدی دشمنان و شکست آنان را بیش از پیش فراهم می سازند.

وی افزود: این حضور حماسی علاوه بر حمایت از نظام و انقلاب، بی تفاوت نبودن مردم  کشورمان نسبت به اتفاقات منطقه و مسلمانان و آزادی خواهان جهان  را مشخص می کند.

فرماندار تیران و کرون با اشاره به شرایط فعلی  کشور که دشمن تحریم های ظالمانه ای را بر ایران تحمیل کرده و به دنبال شکست نظام است، تصریح کرد: حضور حماسی مردم در این راهپیمایی اسقامت و مقاومت در برابر دشمنان است و نشان خواهد داد که در برابر همه تهدیدها و تحریم ها می ایستیم.

وی ادامه داد: ایستادگی جهان اسلام  در برابر رفتارهای ظالمانه دشمنان اسلام بویژه دولت کودک‌کش اسرائیل، بیشترین ضربه را به قلب دشمنان وارد می کند.

وی با بیان اینکه روز قدس تنها مخصوص ایران و حمایت از مردم فلسطین نیست، خاطرنشان کرد: این روز برای حمایت از مظلومان عالم و زمینه سازی وحدت اسلامی برای ظهور امام زمان(عج) است.

کد خبر 377758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.