روز قدس، روز ابراز انزجار از مستبدان عالم است

سمیرم- نماینده شهرستان سمیرم گفت: روز قدس، روز ابراز انزجار از ظلم مستبدان عالم است و به عنوان نماد استکبارستیزی مسلمانان و آزادیخواهان جهان در عرصه بین‌المللی محسوب می‌شود.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم با اشاره به وجود روحیه استکبار ستیزی در مسلمانان جهان تصریح کرد: این روز نماد استکبارستیزی مسلمانان و آزادیخواهان جهان در عرصه بین المللی و ابراز انزجار از ظلم مستبدان عالم است.

وی در همین رابطه خاطر نشان کرد: امروز در دورانی قرار داریم که مردم فلسطین و غزه که امام راحل (ره) آن ها را پاره تن جهان اسلام می‌داند در محاصره و شرایط سختی به سر می‌برند و حتی اجازه برپایی نماز جمعه و جماعت ندارند.

وی آمریکایی‌ها را عامل تمامی جنایت‌ها در منطقه معرفی کرد و متذکر شد: این جنایت‌ها و توطئه‌ها با طرح موسوم به معامله قرن که به دنبال تأمین منافع اسراییل است ادامه دارد.

سلیمی در بخش دیگری از صحبت های خود افزود: آنچه که آمریکایی‌ها و شخص ترامپ از آن به عنوان معامله قرن یاد می‌کنند در واقع معامله‌ای برای از بین بردن مسأله فلسطین و واگذار کردن کامل زمین‌های اشغالی به این رژیم غاصب و کودک کش است.

سخنگوی کمیسیون شورا ها و امور داخلی مجلس، همراهی سعودی‌ها و برخی سران عربی در این طرح ننگین را خیانت بار اعلام کرد و گفت: گروه‌های مقاومت فلسطینی تا نابودی کشور جعلی و سردمداران جنایتکار آن از پای نخواهند نشست و اراده خود برای مقابله و رویارویی با این طرح خیانتکارانه را جزم کرده اند.

سلیمی راهپیمایی روز قدس را بهترین راه برای به نمایش گذاشتن وحدت بین امت اسلامی و حتی گروه‌های فلسطینی دانست و افزود: امام خمینی(ره) با این ابتکار تاریخی خود کاری کرد که آرمان قدس شریف بیش از پیش در جهان بر سر زبان ها باشد و عزم و اراده ما برای نابودی دست اندازان به سرزمین‌های اسلامی جزم‌تر شود.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی محور مقاومت را پیروز نهایی عرصه‌های مقابله با غرب و نظام سلطه دانست و خاطر نشان کرد: با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، بار دیگر وحدت کلمه در امت اسلامی را متجلی می‌کنیم و به نمایش می‌گذاریم.

کد خبر 377750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.