جاه‌طلبی آمریکا در منطقه بدون پاسخ نمی‌ماند

نطنز _ رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جبهه مقاومت که سکان هدایت آن را ایران بر عهده دارد، دست‌درازی‌های آمریکا و اسراییل در منطقه را بدون پاسخ نمی‌گذارد.

مرتضی صفاری‌نطنزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، با بیان اینکه مردم با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و رهبری تجدیدپیمان کردند، تصریح کرد: حرکت مردمی و راهپیمایی روز قدس محدود به ایران نیست و یک حرکت اصیل، جدی و جهانی برای تقویت مبارزه با جبهه استکبار و پیروزی جبهه مقاومت است که توسط بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی پایه‌گذاری شده است.

وی اظهار کرد: روز قدس از بعد اعتقادی و سیاسی در بین ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان جهان دارای اهمیت و مقبولیت است.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جایگاه روز قدس در حوزه سیاست خارجی نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک محور و ستون در راستای حمایت از مستضعفان و مبارزه با ظلم و استکبار شناخته شده و پایدار است.

صفاری با اشاره به سیاست‌های استکباری غرب، یادآور شد: امروز شاهدیم که مواضع جبهه استکبار بیش از پیش شفاف شده و صف‌بندی‌های شکل گرفته در منطقه با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی جایگاه دولت‌های استکباری را نمایان کرده است، اما مطمئنا جبهه مقاومت که سکان هدایت آن را ایران بر عهده دارد، دست‌درازی‌های آنان در منطقه را بدون پاسخ نمی‌گذارد.

وی اضافه کرد: مردم همواره باید با شرکت در راهپیمایی‌ها پاسخ قاطعی به سیاست‌های خصمانه دولت آمریکا و همدستانش علیه امنیت منطقه و اعتقادات ملت‌ها بدهند، زیرا این نیز نوعی دفاع مردمی از منافع ملی و دنیای اسلام است.

کد خبر 377740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.