قتل جوان ۲۱ ساله کنگانی/گردوغبار بلای جان خوزستانی‌ها

در بسته خبری امروز از پرداخت تسهیلات ۱۸۹ میلیاردی رونق تولید در هرمزگان تا افزایش ۱۶.۴ درصدی اعتبار عمرانی استان بوشهر و حریق در مزارع باغملک را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای جنوبی کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

صادرات بیش از ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلاری کالاهای غیرنفتی از هرمزگان

هرمزگان: فریدون همتی، استاندار هرمزگان گفت: سال گذشته با وجود تمامی مشکلاتی که وجود داشت بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار صادرات کالاهای غیرنفتی استان هرمزگان انجام شد.

تخلیه ۴۰۰ هزار تن کالای اساسی و استراتژیک در بندر شهید رجایی

هرمزگان: الله‌مراد عفیفی‌پور، مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، با اشاره به خدمات‌رسانی بدون نوبت به کشتی‌های حامل کالاهای اساسی، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، حجمی نزدیک به ۴۰۰ هزار تن کالای اساسی و ویژه در بندر شهید رجایی از کشتی‌ها تخلیه و روانه بازارهای داخلی شد.

پرداخت تسهیلات ۱۸۹ میلیاردی رونق تولید در هرمزگان

هرمزگان: بابک دین‌پرست، معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور گفت: در حوزه رونق تولید نیز ۱۸۹ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۷۷ طرح در هرمزگان پرداخت شده است.

***********************************************************************************************************

قتل جوان ۲۱ ساله کنگانی با شلیک گلوله

بوشهر: خلیل واعظی، فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که با شلیک اسلحه شکاری جوان ۲۱ساله‌ای را در شهرستان کنگان به قتل رسانده و متواری شده بود ۸ ساعت پس از حادثه دستگیر شد.

افزایش ۱۶.۴ درصدی اعتبار عمرانی استان بوشهر

بوشهر: رضا عوض‌پور، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: اعتبار عمرانی امسال استان نسبت به سال قبل ۱۶.۴ درصد افزایش‌ یافته است.

سهل‌انگاری در مقابله با ملخ‌ها، کشاورزی آبپخش را نابود می‌کند

بوشهر: علی تنگ‌ارمی، بخشدار آبپخش گفت: اگر اقدامی عاجل برای مقابله با حمله ملخ‌های صحرایی و همکاری گسترده مردم و نهادهای دولتی صورت نگیرد با تخریب وسیع بخش کشاورزی در آبپخش روبرو خواهیم بود.

*********************************************************************************************************

۲۰ هکتار از مراتع و زمین‌های کشاورزی باغملک طعمه آتش شد

خوزستان: محمد نجاتی‌پور، فرماندار شهرستان باغملک از آتش‌سوزی گسترده در این شهرستان و خاکستر شدن ۲۰ هکتار از مراتع و زمین‌های کشاورزی این شهرستان خبر داد.

احتمال بروز گرد و خاک در برخی مناطق خوزستان

خوزستان: محمد سبزه‌زاری، مدیرکل هواشناسی خوزستان از احتمال بروز گرد و خاک در برخی مناطق استان خبر داد.

اختصاص ۷۵ میلیارد ریال به حل مسائل اجتماعی خوزستان

خوزستان: علی‌حسین، حسین‌زاده معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه با توجه به تعهداتی که دولت در خصوص سیل داده باید اعتماد عمومی را بالا ببریم، گفت: در بحث سیل مبلغ ۷۵ میلیارد ریال  از سوی سازمان اجتماعی کشور به خوزستان داده شد که از این مبلغ ۴۰  میلیارد ریال سهم بهزیستی استان ۲۰ میلیارد ریال آموزش و پرورش  ۱۰ میلیارد رسال نیروهای جهادی و موسسات خیریه، و مابقی به  کانون فرهنگی و علوم پزشکی تعلق گرفت. 

کد خبر 377731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.