از تاکسی مرگ تا آزادی ۳۳ زندانی مهریه

غرق شدن جوان ۳۷ ساله برای نجات یک گوسفندتا آزادی ۳۳ زندانی مهریه و تصادف مرگبار تاکسی با کامیون در سمنان را در بسته خبری اجنماعی امروز ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تصادف شدید بامداد امروز یک دستگاه تاکسی با کامیون در محور میامی -سبزوار، مرگ در دم ۲ نفر را رقم زد و ۳ مصدوم برجای گذاشت. ماموران پلیس راه به سرعت به محل حادثه در کیلومتر ۱۲ این جاده اعزام شدند و مشاهده کردند یک دستگاه سواری تاکسی پژو با انتهای کامیون کشنده ولوو به شدت برخوردکرده است.بر اثر این تصادف، راننده و یکی از سرنشینان تاکسی در دم فوت کردند و ۳ سرنشین دیگر سواری، مصدوم شدند.بی توجهی راننده تاکسی به جلو علت بروز این تصادف بوده است نشستن پشت فرمان با هوشیاری کامل، توصیه دائمی و همیشگی پلیس برای پیشگیری از این گونه حوادث مرگبار است که عواقب تلخ آن هرگز جبران نخواهدشد.

جوان ۳۷ ساله برای نجات یک گوسفند غرق شد

جوانی ۳۷ ساله هنگام نجات یک راس گوسفند در استخر ذخیره آب یکی از مزارع شهرستان "قیروکارزین" غرق شد.

آزادی ۳۳ زندانی مهریه در همدان

حسن خانجانی معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری همدان گفت: با توجه به تاکید و پیگیری های رییس قوه قضاییه در زمینه تعیین تکلیف زندانیان مهریه، ۳۳ تن از زندانیان مهریه در این استان آزاد شدند.

  به گفته وی ۱۴۳ تن به علت ناتوانی در پرداخت مهریه در زندان به سر می برند که ۴۸ تن از این تعداد شرایط آزادی را داشتند و مابقی علاوه بر مهریه محکومیت های دیگری نیز دارند که با پیگیری های هیات امنای ستاد دیه استان همدان ۳۳ تن از این افراد در ماه مبارک رمضان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند و مابقی به علت برخی از مشکلات هم اینک در زندان هستند.

کشف گوشی های تلفن همراه قاچاق در مراغه

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان مراغه، ماموران پلیس آگاهی، حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و آن را متوقف کردند. در این عملیات پلیسی راننده و سرنشین خودرو با استفاده از تاریکی شب و باغات اطراف از محل متواری که ماموران در بازرسی از خودرو مذکور  ۵۶ دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.

این مقام انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش گوشی های کشف شده را ۲ میلیارد ریال اعلام کردند، گفت:  تلاش پلیس برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

۲ نفر از عوامل شهادت رئیس پلیس آگاهی اسلام آبادغرب دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲ نفر از عوامل شهادت سرگرد "کوروش حاجی مرادی" رئیس پلیس آگاهی شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

جذب ۵ هزار معلم در آموزش وپرورش خوزستان

محمد تقی زاده مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان گفت: جذب و به کارگیری نیروهای خرید خدمات آموزشی در استان به زودی آغاز خواهد شد.با پیگیری های صورت گرفته مجوز جذب ۵ هزار نیروی خرید خدمات اخذ شده است.

تقی زاده اضافه کرد: در این مرحله ۶۳ رشته مورد نیازآموزش وپرورش اعلام شده و لیست رشته ها و همچنین مواد آزمون بر روی سایت اداره کل آموزش و پرورش استان قرار گرفته، تا داوطلبان بر اساس مدرک خود نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان با اشاره به اینکه اطلاعات تکمیلی در خصوص زمان ثبت نام و برگزاری آزمون به زودی اطلاع رسانی خواهد شد ادامه داد: براساس نیازسنجی صورت گرفته مجوز به کار گیری ۴۳۰ نیروی خدماتی نیز صادرشده، که علاقه مندان دارای مدرک دیپلم و زیر دیپلم می توانند با مراجعه به ادارات آموزش وپرورش در سراسر استان درخواست کتبی خود را ارائه دهند.

کارگران ساختمانی بیمه تامین اجتماعی می‌شوند

بازرس کانون انجمن صنفی کشور با اشاره به اینکه تمامی تلاش مسؤولان مرتبط وزارت کار، سازمان تامین اجتماعی، کانون کارگری ساختمانی و کارگزاران سایت سامانه رفاهی در شهرها رسیدن کارگران واقعی به حق اجتماعی بیمه و حذف افراد سودجو از گردونه بیمه کارگران ساختمانی است، گفت: بیشتر کارگران ساختمانی تا پایان سال بیمه تامین اجتماعی می‌شوند.

تکذیب شایعه خودکشی قاتل امام جمعه کازرون

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس خبر خودکشی قاتل امام جمعه کازرون را تکذیب کرد و گفت با منشا انتشار این خبر برخورد قانونی خواهد شد.

کد خبر 377724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.