اختصاص ۱۰۰ دستگاه اتوبوس ویژه راهپیمایی روز جهانی قدس

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از برنامه‌ریزی‌های لازم جهت اختصاص یکصد دستگاه اتوبوس ویژه برای خدمات‌رسانی به شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

به گزارش ایمنا، فرخ جلالی با اعلام خبر اظهار کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده و هر ساله در این روز مردم ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی، انزجار خود را از صهیونیست‌ها و استکبار جهانی و حمایت خود را از مقاومت مردم فلسطین اعلام می‌کنند.

وی ادامه داد: شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه نیز برنامه‌ریزی‌های لازم جهت اختصاص یکصد دستگاه اتوبوس ویژه برای خدمات‌رسانی به شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس انجام داده است.

جلالی گفت: اتوبوس‌های مورد نیاز مساجد و ارگان‌های معرفی شده از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از طریق واحد گشت این شرکت تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز تصریح کرد: بعد از اتمام مراسم راهپیمایی، مرحله دوم خدمات‌رسانی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به مراسم عبادی و سیاسی نماز جمعه آغاز می‌شود.

وی افزود: در زمان اجرای مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در تمامی خطوط شهری و حومه نیز طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته تا حدی که امکان تردد باشد، خدمات‌رسانی ادامه می‌یابد.

کد خبر 377689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.