برندسازی موجب توسعه و رونق میدان امام علی‌(ع) می‌شود

مدیر پروژه میدان امام علی(ع) گفت: برندسازی و دخیل کردن شهروندان به خصوص ساکنان این منطقه در روند اجرایی پروژه‌های میدان امام علی(ع) دو هدف مهم برای پیشبرد طرح این میدان تاریخی است.

مهدی رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بیشتر برنامه‌های پروژه میدان امام علی(ع) بر روی بررسی آسیب‌هایی متمرکز شده که مردم را نسبت به این طرح و فضای میدان بدبین کرده است.

وی افزود: طرحهای توسعه تاسیسات زیربنایی شامل آب، فاضلاب، گاز، برق و مسائل مربوط به حوزه تامین نیروی انسانی، همچنین در نظر داشتن فضایی بزرگ و چند منظوره با کاربری‌های مختلف در زیر میدان امام علی از جمله طرح‌های در نظر گرفته شده برای این میدان در سال جاری است.

مدیر پروژه میدان امام علی(ع) ادامه داد: نوع کاربری‌های در نظر گرفته شده برای این فضای شهری طی چندین مرحله بررسی و تعیین شده است، در این راستا برنامه‌هایی مثل جشنواره نشاط اجتماعی و مشاغل خانگی موجب ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین شهروندان و توسعه گردشگری می‌شود.

رضایی با اشاره به لزوم برندسازی میدان، خاطرنشان کرد: تعاملاتی نیز با چندین شرکت‌ بزرگ انجام و پیشرفت خوبی در این زمینه حاصل شده است، در نظر داشتن برنامه‌ها و طرح‌هایی به منظور برندسازی موجب توسعه و رونق میدان امام علی (ع) می‌شود.

وی با اشاره به بهره‌برداری پروژه کمرزرین در سال ۹۹، عنوان کرد: طرح کمرزرین یکی از پروژه‌های در دست اقدام در فرآیند احیای میدان امام علی (ع) است، مراحل اجرایی و سازه‌ای این پروژه در حال اتمام و پیگیری‌ها در خصوص همکاری بخش سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی نیز در حال انجام است.

مدیر پروژه میدان امام علی(ع) خاطرنشان کرد: تلاش بر آن است تا تسهیل روند اجرایی پروژه‌ها از راه‌حل‌های قضایی فاصله گرفته و بیشتر بر روی مشارکت مدنی شهروندان متمرکز شود چراکه هدف این است تا طرح‌ها به دست مردم و با همراهی آنان به اتمام برسد و رضایت عموم مردم فراهم شود.

رضایی تاکید کرد: تفاهم و توافق با شهروندان به جای مراجعات قضایی و اقدام از طریق کمیسیون ماده هشت موجب شده طرح‌های احیای میدان امام علی(ع) با استقبال مردم مواجه شده و فرآیند بهره‌برداری از آن تسهیل شود.

کد خبر 377686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.