جان آدم‌ها از ظرفیت ورزشگاه مهمتر است

مسئول سازمان لیگ فوتبال گفت: جان آدم‌ها از همه‌چیز مهمتر است و ما باید در تقسیم جایگاه‌ها امنیت هواداران را در نظر بگیریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید فتاحی پس از پایان بازی سپاهان و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی و صعود پرسپولیس به فینال، اظهار کرد: جام حذفی از سال ۹۲ به صورت تک حذفی انجام می‌شده و قانون تقسیم هواداران به صورت ۵۰ - ۵۰ نیز در آیین نامه آن گنجانده شده است.

وی افزود: قانون ۵۰ - ۵۰ قطعاً در آیین نامه بوده است که به دنبال اجرای آن بودیم و اگر تا کنون اجرا نشده شاید آقایان لزومی برای اجرای آن نمی‌دیده‌اند.

مسئول سازمان لیگ فوتبال تصریح کرد: جان آدم‌ها از همه‌چیز مهم‌تر است و ما باید در تقسیم جایگاه‌ها امنیت هواداران را در نظر بگیریم؛ اگر امنیت نباشد حتی بازی لغو می‌شود مانند بازی ذوب‌آهن در آسیا که به دلیل نبود امنیت لغو شد.

وی درباره میزبانی ورزشگاه "فولاد آرنا" از فینال جام حذفی نیز توضیح داد: چند مکان برای این میزبانی کاندید بودند؛ شهرهای کرمانشاه، قم، اهواز و مشهد و در آینده نیز ورزشگاه نقش‌جهان با تکمیل آن و بهبود دسترسی‌ها می‌تواند گزینه مناسبی برای میزبانی فینال جام حذفی باشد.

کد خبر 377650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.