استان اصفهان در کمک به سیل زدگان رکورد زد

گلپایگان- معاون جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در استان اصفهان از سوی جمعیت هلال احمر بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال کمک‌ غیر نقدی و بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال کمک نقدی به سیل زدگان کمک جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، علی هاشمی امروز (چهارشنبه) در آیین تجلیل از خیران و داوطلبان یاری رسان در سیل با بیان اینکه مشارکت گلپایگانی در کمک به سیل زدگان در بین شهرستان‌های استان قابل تقدیر است، اظهار کرد: اصفهان- نجف آباد و گلپایگان بیشترین مشارکت در پرداخت کمک نقدی به سیل زدگان را داشتند.

وی میزان کمک‌های غیر نقدی مردم گلپایگان به سیل زدگان را سه میلیارد و ۹۵۱ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: جمع کمک‌های نقدی گلپایگانی‌ها به جمعیت هلال احمر برای کمک به مردم سیل زده یک میلیارد و ۸۱ میلیون ریال بوده است.

معاون جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان  بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال کمک‌ غیر نقدی به جمعیت هلال احمر برای سیل زدگان کمک کردند که در بین سایراستان‌ها رکورد زد، افزود: در استان اصفهان از سوی جمعیت هلال احمر بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال کمک نقدی برای سیل زدگان جمع آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه در کل کشور بالغ بر ۱۷۴ میلیارد تومان به سیل زدگان کمک کردند، تصریح کرد: از طرف خانواده شهید علیزاده حدود ۲۰۰ میلیون تومان لوازم خانگی به سیل زدگان هدیه شده است.  

فلسفه جمعیت هلال احمر کمک به مردم در سختی‌ها

در ادامه حجت الاسلام احمد فعال مسؤول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه فلسفه وجودی جمعیت هلال احمر کمک به مردم در سختی‌ها و مشقت‌های آنها است، اظهار کرد: داوطلبان با تأسی از سیره و روش پیامبر(ص) در سختی‌ها به مردم نیازمند کمک می‌کنند.

وی گفت: گرچه تحمل رنج و درد مردم برای داوطلبان جمعیت هلال احمر سخت و دشوار است، اما با عشق و علاقه‌ای که به انسانها دارند با تأسی از آموزه‌های دینی آنها را یاری می‌رسانند.

مشارکت خیران در شرایط کنونی اقتصادی موثر است

در ادامه حسین یار محمدیان فرماندار گلپایگان با بیان اینکه مشارکت خیران و مردم با توجه به شرایط اقتصادی در پیشرفت کشور موثر است، اظهار کرد: خیران گلپایگانی همواره در زمینه کمک به سیل زدگان و آزادی زندانیان پیش قدم هستند.

رفع مشکلات مردم از شاخصه‌های مهم نظام است

در ادامه حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه مشارکت در کارهای نیک و خیر مصداق تقوا است، اظهار کرد: همگامی و همدلی با یکدیگر برای رفع مشکلات مردم نیازمند از شاخصه‌های مهم نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه مشارکت در گره گشایی مسلمین سیره امیرالمومنین(ع) است، گفت: مشارکت مردم امسال در کمک به سیل زدگان اعجاب برانگیز بود.

به گزارش ایمنا، ۱۳۰ میلیون تومان کسبه و بازاریان، ۴۰۰ میلیون تومان کمک مردمی و همچنین یک میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی از سوی شرکت پگاه گلپایگان برای سیل زدگان کمک شده است.

کد خبر 377633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.