جام کسب نکردیم اما عزت گرفتیم/ پرسپولیس مصونیت دارد!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:بازی رفت هم گفتم ۱۵ تا تیم یه قانون دارند و یک تیم یک قانون؛ تبریک می گویم به جریانی که باعث این اتفاق شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی پس از شکست یک بر صفر تیمش  مقابل تیم فوتبال پرسپولیس در چهار چوب رقابت‌های جام حذفی، اظهار کرد: از تیم تشکر می‌کنم که در زمین شرافت و مردانگی تمام کردند. بعدها از این بازی خواهند نوشت؛ شاید کسی جرئت نکند در مورد اتفاقات مهندسی شده صحبت کند اما بعدها خواهند گفت که در نقش جهان چه اتفاقاتی افتاد.

وی ادامه داد: بازی رفت هم گفتم ۱۵ تا تیم یک قانون دارند و یک تیم یک قانون. تبریک می‌گویم به جریانی که باعث این اتفاق شد. بازیکنان اعتراف می‌کنند که در نقل و انتقالات چه اتفاقاتی افتاده است اما هیچ‌کس کاری نمی‌کند و زورمان به این جریان نمی‌رسد! ای‌کاش کارشناسان داوری در مورد این بازی صحبت کنند و خدا را در نظر بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان این که تیمش برای دقایقی خوب بازی کرده است، خاطرنشان کرد: آن‌ها پرسپولیس بودند اما بازیکنان ما با ذهنیت برد به داخل زمین رفتند. بازی‌های گذشته پرسپولیس را مرور کنید، در بازی پرسپولیس با نود ارومیه و سپیدرود رشت در تهران بازیکن پرسپولیس به سینه داور می‌زند و بازیکنشان ناسزا می‌گوید ولی هیچکس برخورد نمی‌کند. امسال جام کسب نکردیم اما عزت گرفتیم.

قلعه‌نویی در رابطه با اتفاقاتی که در نیمکت پرسپولیس افتاد و درگیری‌ها با نیمکت این تیم، افزود: آن‌ها مصونیت دارند و هر کاری می‌خواهند می‌کنند. بازی با سایپا هر کاری کردند اما محروم نشدند.

وی در رابطه با پنالتی که مهدی کیانی خراب کرد، گفت: تا دقیقه ۲۰ بازی سه بازیکن ما کارت گرفتند؛ اخطارها روحیه بازیکنان را خراب کرد. پنالتی زن اول و دوم ما اخراج شده بودند. ۹ نفره بودیم و فشار روی کیانی بود. از نظر فنی بحثی نکنیم. وقتی پرچم ژاپن را در کشور به استادیوم‌ها می‌برند نشان می‌دهد که چرا شرایط به سود یک تیم است. همه مردم می‌بینند که چه شد.

کد خبر 377628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • مهدی IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
    0 0
    کدام عزت کدام معرفت تورا قسم به همان عزتی که میگی عامل این درگیرها چه کسی هرتیمی رفتی چون موفق نشدی در مقابل پرسپولیس شروع کردی حاشیه وعامل تمام این بدبختی استقلال تراکتور ذوب اهن تویی تو