درگیری بین نیمکت‌ها بالا گرفت/ حمله هواداران پرسپولیس به کومان

درگیری بین نیمکت نشینان پرسپولیس و سپاهان و حمله هواداران پرسپولیس به ولادیمیر کومان از مهم‌ترین حاشیه‌های نیمه نخست دیدار سپاهان و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی کشورمان بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وزش باد شدید در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی و زمین‌های خاکی اطراف استادیوم باعث ایجاد گرد و غبار شدید در استادیوم شد.

پیش از آغاز مسابقه سازمان لیگ برتر از ابراهیم میرزابیگی داور پیشکسوت تقدیر به عمل آورد.

بعد از گل تیم سپاهان که توسط کمک داور مردود اعلام شد نزدیک به ۱۰ ترقه از طرف هواداران به داخل زمین پرتاب شد.

ولادیمیر کومان، هافبک تیم سپاهان که پشت نیمکت تیم خودش در حال گرم کردن بود مورد حمله هواداران تیم پرسپولیس قرار گرفت که با پرتاب بطری‌های آب معدنی برای دقایقی فضای بازی را متشنج کردند.

درگیری شجاع خلیل زاده و سیاوش یزدانی دو مدافع دو تیم دو کارت زرد برایشان به همراه داشت و باعث شد که این درگیری‌ها به نیمکت دو تیم هم کشیده شود و کمک مربیان سپاهان و پرسپولیس به همراه خلیلی سرپرست قرمز پوشان در کنار زمین مشغول اعتراض به یکدیگر شوند.

رادوشوویچ دروازه بان ذخیره تیم پرسپولیس به خاطر حرکاتش در کنار زمین و تحریک هواداران سپاهان از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

بازدید ماموران امنیتی ورزشگاه در بین دو نیمه با تشویق هواداران دو تیم همراه شد، جایگاه هواداران بسیار شلوغ بود و افراد غریبه زیادی در بین خبرنگاران حضور داشتند.

کد خبر 377626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.