حاملان ترقه دستگیر شدند/ سکوهای نقش‌جهان خالی‌ماند

دستگیری حاملان ترقه در ورزشگاه نقش جهان و خالی ماندن سکوهای ورزشگاه نقش جهان از مهم‌ترین حاشیه‌های پیش از بازی سپاهان پرسپولیس بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ساعت ۱۹:۲۰ دقیقه تیم سپاهان در میان استقبال هواداران وارد زمین شد و در ادامه امیر قلعه نویی به همراه تیم داوری به صورت جداگانه با قدم زدن در درون زمین کیفیت چمن را بررسی کرد.

در هنگام ورود هواداران به درون استادیوم و با بررسی‌های انجام شده توسط ماموران امنیتی تعدادی ترقه دست ساز از هواداران کشف شد و خاطیان بازداشت شدند.

از ساعت ۱۷:۰۰ و با خنکتر شدن هوا روند ورود هواداران به استادیوم شدت گرفت ولی با این وجود به هنگام آغاز بازی به خاطر ملاحظاتی که در بخش بلیط فروشی صورت گرفته بود حدود یک سوم از سکوهای استادیوم خالی بود

در ساعت ۱۹:۴۰ دقیقه برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس به همراه بقیه بازیکنان این تیم از زمین چمن بازدید کردند که این مسئله با واکنش هواداران سپاهان همراه شد.

در هنگام گرم کردن بازیکنان دو تیم نیمی از پرژکتورهای استادیوم خاموش بود و همین مساله باعث شد بازیکنان در فضایی تقریبا تاریک خودشان را گرم کنند.

با وجود بحث‌های زیادی که بر سر سهمیه هواداران پرسپولیس صورت گرفته شود فقط پنج هزار پرسپولیسی از بازی تیمشان استقبال کردند.

برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر دو اتوبوس اورژانس برای درمان مصدومان احتمالی از بین هواداران در محوطه ورزشگاه حاضر شده بود قبل از شروع بازی برای دقایقی از طریق اسکوربورد ورزشگاه تصاویری از بازی سپاهان و پرسپولیس در فینال جام حذفی سال ۹۲ پخش شد که با استقبال هواداران رو به رو شد.

کد خبر 377621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.