پرونده مسکن مهر در ۵ استان کشور بسته می‌شود

قائم‌مقام وزیر راه در امور مسکن مهربا اشاره به پایان پروژه مسکن مهر در استان‌های یزد، زنجان و چهارمحال و بختیاری از بسته شدن پرونده مسکن مهر در ۵ استان دیگر تا پایان شهریور خبر داد.

به گزارش ایمنا، احمد اصغری مهرآبادی در کارگروه امور زیربنایی و تامین مسکن شهرستان همدان گفت: پرونده پروژه‌های مسکن مهر در استان‌های یزد، زنجان و چهارمحال و بختیاری بسته شده و در استان‌های قم، مرکزی، کهگیلویه و بویر احمد، سیستان و بلوچستان و بوشهر نیز تا پایان شهریورماه بسته خواهد شد.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر بااشاره به پیگیری‌های وزیر راه و شهرسازی و همکاری معاونان وی عنوان کرد: امیدواریم تکلیف واحدهای باقی‌مانده از این طرح به‌زودی روشن شود.

وی با اشاره به اینکه ساخت بخش زیادی از واحدهای مسکن مهر تمام‌شده و تنها انشعابات آن‌ها باقی‌مانده است، گفت: بر اساس بخشنامه وزیر و مصوبه شورای مسکن به‌منظور جلوگیری از تعطیلی پروژه‌ها و تکمیل واحدها تعهد شده مابه‌التفاوت ناشی از افزایش قیمت برخی از انشعابات را بپردازیم.

مهر آبادی ادامه داد: ۲ میلیون و ۲۰۰ واحد مسکن مهر در کشور وجود دارد که از این تعداد ۲ میلیون واحد تکمیل و یک میلیون و ۸۱۰ واحد تحویل متقاضیان شده و حدود ۲۰۰ هزار واحد نیز در دست تکمیل است.

کد خبر 377613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.