اسرائیل غاصب روزهای آخر را می‌گذراند و نفس‌های آخر را می‌کشد

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید با صدور پیامی از مسلمانان جهان خواست با حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس عظمت اسلام را به رخ دشمنان بکشند.

به گزارش ایمنا از پایگاه اطلاع رسانی این مرجع تقلید وی روز قدس امسال را از سالهای قبل حساس‌تر دانسته و بیان کرده است: مسلمانان جهان باید با قدرت، وحدت و شکوه بیشتری در این راهپیمایی شرکت کنند.

پیام ادامه یافته است: آمریکا یعنی سردمدار مستکبران جهان افزون بر اینکه می‌خواهد قدس را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار دهد، در صدد تقسیم کردن سرزمین فلسطین است. آمریکا می‌خواهد جایگاه غده سرطانی رژیم صهیونیستی را محکم کند.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی حرکات مذبوحانه انجام می‌دهد، ابراز داشت: صهیونیست‌ها از همه نظر ضعیف شده‌اند و مسلمانان جهان با اعلان اینکه سقوط اسرائیل نزدیک است باید به صورت جدی با این غده سرطانی مقابله کنند. امت اسلامی باید باشکوه و عظمت در روز قدس شرکت کنند و نفرت خود را از آمریکا که سرکرده استکبار و صهیونیست‌ها است نشان دهند.

در بخش دیگری ازاین پیام آمده است: مسلمانان مطمئن باشند که اسرائیل غاصب روزهای آخر را می‌گذراند و نفس‌های آخر را می‌کشد، از این رو باید با قدرت به میدان بیاییم و عظمت و قدرت اسلام را به تمام جهان نشان دهیم.

وی دراین پیام ابراز امیدواری کرده که امسال سال سقوط و نابودی رژیم صهیونیستی باشد.

کد خبر 377609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.