باز شدن درب‌های استادیوم یک ساعت زودتر /سر مامور پلیس شکست

باز شدن درب‌های ورزشگاه به روی تماشاگران یک ساعت زودتر از موعد مقرر و شکسته شدن سر مامور تامین امنیت به دنبال درگیری هواداران دو تیم از حاشیه‌های قبل از بازی فوتبال سپاهان – پرسپولیس است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تعدادی هواداران هر دو تیم با تهیه بلیت خودشان را ساعت‌ها زودتر به محوطه پارکینگ نقش جهان رسانده بودند و همین مسئله باعث شد حوالی ساعت ۱۳ حدود یک هزار هوادار که اکثرا هم طرفدار سپاهان بودند در اطراف استادیوم حضور داشته باشند.

کری خوانی بین هواداران دو تیم که بیرون از استادیوم حضور داشتند درگیری‌هایی را به‌ودجود آورد که با دخالت یگان امنیتی کنترل شد. در جریان این درگیری‌ها سر یک مامور پلیس شکست و چند هوادار خاطی هم دستگیر شدند.

با وجود آنکه گفته شده بود دربهای استادیوم از ساعت ۱۷ باز می شود ازدحام جمعیت در بیرون از ورزشگاه باعث شد از ساعت ۱۶ هواداران وارد استادیوم شوند

بازار فروش بلیط در بیرون از استادیوم داغ بود و بلیتهای ۵ تومانی به قیمت بالای ۲۰ هزار تومان موجود بود

از ساعت ۱۷ حضور هواداران در استادیوم شدت بیشتری گرفت و دربهای طبقه دوم هم به روی هواداران سپاهان باز شد

قسمت اعظمی از فضای استادیوم نقش جهان به دوربین مدار بسته مجهز شده و از طریق گوینده استادیوم بارها نسبت به این موضوع تاکید شد.

هواداران هر دو تیم بعد از حضور در استادیوم بارها با شعارهای مختلف از خجالت یکدیگر برآمدند و شعارها نشان می داد که حواشی بازی برگشت دو تیم در استادیوم آزادی به این بازی هم منتقل شده است.

کد خبر 377599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.