سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان برخوار معرفی شد

برخوار – در آیینی با حضور معاون اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، حمید صالحی به سرپرستی اداره ورزش و جوانان برخوار معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار، در آیینی حمید صالحی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان برخوار معرفی شد.

معاون مالی و توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در این آیین گفت: جوان گرایی و استفاده از قهرمانان ملی برای  پویایی ورزش از برنامه اداره کل ورزش و جوانان برای معرفی مدیران جدید است.

احسان شاهعلی افزود: رشد و ارتقای همه ورزش‌ها  و فعال شدن هیئت‌های ورزشی از اولویت‌های اداره ورزش و جوانان است و باید برای آن برنامه ریزی شود.

در این آیین از تلاش‌های لیدا نیریزی در سرپرستی اداره ورزش و جوانان شهرستان برخوار قدردانی شد.

شهرستان برخوار ۳۲ هیئت ورزشی، بیش از چهار هزار ورزشکار بیمه شده دارد که پارسال ۲ قهرمان بین المللی و ۱۳۰ قهرمان ملی در رشته های ورزشی داشت.

حمید صالحی سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان برخوار دارای سوابقی همچون رئیس امور قراردادها و پیمان های اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، سرپرست هیات کونگ فو استان اصفهان سال ۱۳۹۶ و مدال های قهرمانی، قهرمان جهان در رشته کاراته، دارنده کمربند سیاه دان ۷ و عضو اسبق تیم ملی کاراته ایران به مدت ۱۰ سال و کسب مدال طلا در مسابقات جهانی فرانسه، کسب مدال طلا در مسابقات بین المللی ایتالیا، کسب مدال برنز در مسابقات بین المللی جایزه بزرگ ترکیه و کسب مقام نایب قهرمانی در مسابقات بین المللی و سرمربی تیم کاراته فولاد مبارکه سپاهان است.

کد خبر 377591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.