آغاز مرحله بتن‌ریزی پل تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستان

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: عملیات بتن‌ریزی بخشی از پل تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی تا ۱۰ روز آینده انجام می‌شود.

ایرج مظفر صبح امروز- چهارشنبه هشتم خردادماه ۹۸- در حاشیه برگزاری جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی شاخص اصفهان که در محل پروژه سالن اجلاس برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در جلسه امروز که با هدف بررسی پروژه‌های بزرگ عمرانی هر ۱۵ روز یکبار تشکیل می‌شود، پروژه‌های حلقه حفاظتی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: خوشبختانه پروژه‌های در مسیر حلقه حفاظتی شهر از جمله تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی و پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع نصف‌جهان طبق برنامه زمان‌بندی فشرده در حال انجام است و در سازه‌های پل هر دو پروژه از برنامه زمانبندی جلوتر هستیم.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان ادامه داد: درخصوص بلوار فرزانگان که به بزرگراه شهید اردستانی وصل می‌شود، پروژه در دست اقدام است، اما متأسفانه به دلیل مسائل مربوط به اعتصاب رانندگان کامیون و نبود مصالح مقداری با تأخیر روبه رو هستیم که امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده بتوانیم تاخیر پیش آمده را جبران کنیم.

وی از پیشرفت ۲۸.۵ درصدی پروژه تقاطع غیر همسطح در بزرگراه شهید اردستانی خبر داد و گفت: عملیات بتن‌ریزی بخشی از پل تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی تا ۱۰ روز آینده انجام می‌شود.

مظفر تاکید کرد: شهرداری اصفهان با احداث تقاطع غیر همسطح در بزرگراه شهید اردستانی و تکمیل ادامه بلوار فرزانگان تا نیمه دوم سال ۹۸ در صدد است ترافیک شمال شهر اصفهان را از خیابان بعثت، چهارراه عاشق اصفهانی و میدان جوان حذف کرده و تردد خودروهای سنگین را از مسیر ادامه بلوار فرزانگان به حلقه حفاظتی شهر وصل کند تا از طریق تقاطع غیرهمسطح اردستانی به استان‌های شرقی و جنوبی حرکت کنند.

وی روند پیشرفت پروژه سالن اجلاس را رضایت‌بخش دانست و تصریح کرد: مسائل و گرفتاری‌های پروژه از نظر آیتم‌های کاری زیاد و شرایط آشفته بازار و بی‌ثباتی‌ها شهرداری را در برنامه‌ریزی‌ها با مشکل مواجه کرده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه با انتخاب پیمانکاران جدید که با قراردادهای جدید فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، پروژه اجلاس پیشرفت خوبی داشته، اما انتظار داریم با تثبیت شرایط اقتصادی بازار و تعیین تکلیف قرارداد قبلی سرعت فعالیت‌ها افزایش یافته و بتوانیم به قولی که به شهروندان دادیم عمل کرده و تا پایال سال ۹۹ پروژه سالن اجلاس را به نقطه مطلوب برسانیم.

کد خبر 377568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.