روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهر از پیش بینی‌ها جلوتر است

شهردار اصفهان با ابراز خرسندی از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی در شهر گفت: اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی و مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح نصف‌جهان از برنامه زمان‌بندی پیش بینی شده جلوتر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز_چهارشنبه هشتم خردادماه ۹۸_ در حاشیه برگزاری جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی شاخص اصفهان که در محل پروژه سالن اجلاس برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در جلسه امروز موضوعاتی که مورد بررسی قرار گرفت، تنها مربوط به پروژه اجلاس نبود.

وی با اشاره به روند اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی، افزود: خوشبختانه این پروژه از جدول زمانی تعیین شده دو و نیم درصد جلوتر است، اما در خصوص طرح معماری آن کمیته‌ای متشکل از معاون عمران شهری شهرداری، معاون شهرسازی و معماری شهرداری، شیرین طغیانی به عنوان نماینده شورای شهر و مدیرطرح و برنامه شکل گرفت و قرار شد کارشناسان دیگر نیز در صورت نیاز به میدان بیایند و معماری آن را پیگیری کنند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در جلسه امروز مقرر شد مشکلات مربوط به آزادسازی‌ها در پروژه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی در اولین فرصت رفع شود.

وی با اشاره به پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح نصف‌جهان گفت: این پروژه نیز از برنامه زمان‌بندی جلوتر است و خوشبختانه مشکلات خاصی در این پروژه وجود ندارد.

نوروزی ادامه داد: در ارتباط با مباحث آزادسازی حدفاصل پل نصف جهان تا تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی نیز مقرر شد راهکارهای مختلف پیش‌بینی و خریدهای لازم انجام شود، همچنین برای اتخاذ برخی از تصمیمات در کمیته‌های مربوطه تبادل نظر و بحث و بررسی انجام شود.

وی با اشاره به آزادسازی پروژه میدان پینارت، اظهار کرد: مباحث مربوط به این موضوع در جلسه امروز مطرح و قرار شد در اولین فرصت از ظرفیت‌های قانونی برای رفع مسئله آزادسازی میدان پینارت استفاده شود.

شهردار اصفهان از روند پیشرفت پروژه اجلاس در سال جاری ابراز خرسندی کرد و گفت: پویایی و تحرکی که در این پروژه مشاهده می‌شود حکایت از فضای عملیاتی در این منطقه دارد، البته امروز از بخش‌های مختلف پروژه بازدید شد و سرعت فعالیت‌ها رضایت‌بخش بود و امیدواریم که با همین سرعت پیش رود تا امسال شاهد تحول بسیار خوبی در پروژه اجلاس باشیم.

کد خبر 377562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.