بزن به سیم آخر

دویست و هشتمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

"بزن به سیم آخر" عنوان اصلی این رسانه است که به دیدار امروز تیم‌های سپاهان و پرسپولیس اشاره دارد. مسابقه‌ای که در آن سپاهان پس از واگذاری قهرمانی لیگ برتر در آخرین دیدار به پرسپولیس اکنون برای کسب حداقل یک جام نیاز دارد تا به سیم آخر بزند و با تمام توان به مصاف پرسپولیس برود.

"وقتی سپهر قصد مزاح و شاد کردن ما را دارد" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که به گفتگوی خبرگزاری میزان با سپهر حیدری بازیکن اصفهانی اسبق پرسپولیس پرداخته است. در این گفتگو حیدری درباره دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی میان تیم‌های سپاهان و پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس یک سر و گردن در تمام زمینه‌ها از سپاهان برتراست و در ویترین افتخارات برانکو تنها قهرمانی جام حذفی کم است که به امید خدا آن را به دست خواهد آورد. حیدری درباره قانون ٥٠/٥٠ هواداران برای این دیدار افزود: پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران است و اصلا عادلانه نیست در حالی که هواداران سپاهان ٥هزار نفر هستند، جلو ورود طرفداران پرسپولیس گرفته شود و اجازه ورود ندهند!!

"پاسخ بدی و اشتباه پرسپولیسی‌ها را با بدی ندهید" دیگر عنوان صفحه اصلی دویست و هشتمین شماره "فوتبال اصفهان"است که در گفتگو با محمد ایرانپوریان مدافع سپاهان و در خصوص دیدار این تیم برابر پرسپولیس مطرح شده است. ایرانپوریان از هواداران سپاهان خواست تا در این دیدار فرهنگ بالای خودشان را به نمایش بگذارند و جواب بدی هواداران پرسپولیس را با بدی ندهند.

"خیلی حساس نباش" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 377553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.