در بازی با النصر روند خوب خود را ادامه می‌دهیم

مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در بازی مقابل النصر هم می‌خواهیم روند خوب خود در این گروه را ادامه بدهیم و برای کسب بهترین نتیجه تلاش می کنیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن رویی ویکتوریا، سرمربی تیم فوتبال النصر در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن اظهار کرد: پس از به تعویق افتادن یک هفته ای این دیدار، فردا در قطر میزبان النصر عربستان هستیم، هر دو تیم از گروه  اول مسابقات صعود کرده اند و بازی فردا رقابت برای صدرنشینی در گروه است.

وی افزود: امیدوارم بازی فردا خوب از آب در بیاید و هر دو تیم لذت ببرند و بتوانیم واقعیت فوتبال را در زمین پیاده کنیم. با احترام به تیم النصرکه در این گروه شرایط خوبی داشته و کیفیت بالایی را از خود نشان داده امیدوارم فردا بتوانیم از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کنیم و برنده بازی باشیم.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: برای ما فرقی نمی کند چه موقع و کجا بازی می کنیم و ما واقعیت فوتبال را در زمین پیاده می کنیم و دنبال پیروزی هستیم. در بازی مقابل النصر هم می‌خواهیم روند خوب خود در این گروه را ادامه بدهیم و برای کسب بهترین نتیجه تلاش می کنیم.

خرمگاه با اشاره برگزاری بازی های خانگی نمایندگان ایران و عربستان در زمین بی طرف تصریح: برای هر دو تیم سخت است که دور از هواداران بازی می کنند و طبیعی است که این مسئله در بازی تاثیرگذار خواهد بود. امیدوارم نمایندگان دو کشور در سال های آینده با شرایط فوتبالی بتوانند در خانه خود از حریف میزبانی کنند.

کد خبر 377543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.