پاسداشت ایثارگران دفاع مقدس در کاشان

کاشان _ مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان گفت: ویژه برنامه"شکوه فاتحان" با اجرای هشت عنوان برنامه فرهنگی اجتماعی در مدت چهار روز در این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، مرتضی والی‌زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های این شهرداری به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت مقام ایثارگران دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: ویژه برنامه"شکوه فاتحان"  با اجرای هشت عنوان برنامه فرهنگی اجتماعی در مدت چهار روز در این شهر برگزار شد.

وی ادامه داد: در این مدت برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی مانند غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای عملیات بیت‌المقدس و گردهمایی خانواده شهدای کاشانی عملیات بیت‌المقدس در برنامه "میهمانی لاله‌ها" اجرا شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان گفت: مراسم "شب خاطره‌گویی و روایتگری رزمندگان" از سری برنامه‌های "شکوه فاتحان" برگزار و در نمایشگاه عکس "جلوه حماسه" ۴۰ تابلو ایثارگری زرمندگان و بانوان به نمایش درآمد.

والی‌زاده با اشاره به برگزاری همایش "زن و انقلاب" با رویکرد نقش و حضور زنان در عرصه مقاومت، یادآور شد: با اجرای برنامه‌هایی همچون نمایش خیابانی "ما ایستاده‌ایم" از ظرفیت اثرگذار هنر تئاتر برای تبیین اهداف ارزش‌های دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر استفاده شد.

کد خبر 377542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.