پایش تصویری بازی سپاهان – پرسپولیس توسط پلیس اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان از پایش تصویری ورزشگاه "نقش جهان" به منظور برقراری هرچه بهتر نظم و امنیت بازی سپاهان و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ حسین حسین زاده اظهار کرد: برابر برنامه ریزی صورت گرفته، مسابقه فوتبال بین تیم های سپاهان و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، فردا ( شامگاه هشتم خرداد ماه) در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود که این در حقیقت فرصتی برای شادی و نشاط عمومی و تقویت روحیه در بین جوانان این مرز و بوم است.

وی تصریح کرد: بی گمان با روحیه ورزشی و اخلاق اسلامی که در مردم فهیم اصفهان سراغ دارم به بهترین نحو این رویداد مهم ورزشی را مدیریت خواهند کرد و اجازه ناامنی و برهم زدن آرامش ورزشگاه را به هیچ کس نخواهند داد.

این مقام انتظامی بیان کرد: فرماندهی انتظامی استان اصفهان با توجه به وظیفه ای که برای برقراری نظم و امنیت کلیه اجتماعات به ویژه مسابقات ورزشی برعهده دارد تمهیداتی را نیز برای برقراری هرچه بهتر نظم و امنیت این بازی در نظر گرفته است.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه پلیس اصفهان، مقتدرانه در صحنه حاضر و از تمام ظرفیت، استعداد و توان خود برای امنیت این بازی استفاده خواهد کرد، افزود: قطعاً با افرادی که مترصد اخلال در نظم عمومی باشند با قاطعیت و صراحت برخورد خواهد شد و ضمناً از ورود افرادی که دارای سوابق سوء در مسابقه گذشته این دو تیم در ورزشگاه آزادی تهران هستند جلوگیری خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: ورود هرگونه اشیای ممنوعه به داخل ورزشگاه ممنوع بوده و حاملان این گونه اشیاء دستگیر و به مراجع قضائی معرفی خواهندشد.

سرهنگ حسین زاده، همچنین از پایش تصویری و نظارت الکترونیکی سکوهای تماشاگران توسط نیروهای پلیس خبر داد و گفت: در صورت مشاهده هرگونه رفتار تهدید آمیز، افراد خاطی بلافاصله شناسایی و نسبت به برخورد قانونی با آنها اقدام خواهد شد ضمن اینکه با هماهنگی به عمل آمده قاضی کشیک دادگستری نیز در محل برگزاری مسابقه حضور خواهد داشت و افراد متخلف با حکم مقام قضائی تا اطلاع ثانوی در بازداشت پلیس به سر خواهند برد.

این مقام انتظامی اظهار کرد: فرماندهی انتظامی استان اصفهان به هواداران دو تیم پرطرفدار سپاهان و پرسپولیس پیشنهاد می کند که بر محور اخلاق و شئونات دینی در استادیوم حضور داشته باشند.

سرهنگ حسین زاده در خاتمه خاطر نشان کرد: علاوه بر این، پلیس راهور استان نیز با تمام امکانات وظیفه روان سازی ترافیک را انجام می دهد و خودروهایی که در مکان های نامناسب پارک شده باشند را به وسیله جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهد کرد.

کد خبر 377531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.