در آخرین فراز رویارویی با دشمن هستیم

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما از توطئه‌های دشمنان نگران نیستیم و در آخرین فراز رویارویی با دشمن قرار داریم؛ به اشباع در تهدید رسیده ایم.

به گزارش ایمنا، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش تجلیل از دانشجویان نمونه شاهد و ایثارگر دانشگاه علم و صنعت ایران که عصر امروز در سالن همایش های شهید بهرامی برگزار شد با تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) اظهارداشت: همه کرامت، هویت و عزت ایران اسلامی از دفاع مقدس و ایستادگی در آن دوران شکوهمند است.

وی ادامه داد: وسعت و عظمت هر کشوری به اندازه خاک آن سرزمین نیست بلکه اندازه آن به وسعت ذهن، تفکر و اندیشه مردان و زنان و آزادی، فرهنگ، تفکر و استقلال مردم آن کشور است. کشور ما بزرگ می شود و جایگاه تمدنی خود را در دنیایی جدید پیدا می کند.

سردار سلامی با بیان اینکه آینده این کشور را جوانان می سازند، گفت: ما می خواهیم عصر طلایی کشورمان را با پیروی از اندیشه های بلند رهبر بزرگمان بسازیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی آمد تا عصر طلایی اسلام را مجدداً زنده کند، اما دشمنان انقلاب اسلامی نمی خواستند این اتفاق رخ داده و پیام انقلاب به جهانیان برسد به همین دلیل در مقابل انقلاب صف آرایی کردند. ما ۴۰ سال برای عزت ایران و اسلام مقابل این صف آرایی شیطانی ایستاده ایم.

سرلشکر سلامی جنگ استکبار با انقلاب اسلامی ایران را بر سر مدل حکومت دانست و گفت: آنها نمی خواستند بگذارند حکومتی با مدل ارزش های اسلامی در جهان شکل گیرد و حکومت اسلامی مدلی برای جهانیان شود به همین دلیل به مقابله با ایران برخاستند.

وی با اشاره ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان گفت: آنها فکر می کردند این کشور بر اثر ذهن جوانان و دانشمندان بزرگ می شود به همین دلیل آنها را در خیابان ها ترور کردند.

سرلشکر سلامی گفت: همه می‌دانند ما در عراق حضور نظامی نداریم و در سوریه اندک مستشارانی داریم اما وقتی از میدان تاثیر سخن میگوییم یعنی اینکه معادله چگونه حل می‌شود.

وی ادامه داد: ما از توطئه‌های دشمنان نگران نیستیم و در آخرین فراز رویارویی با دشمن قرار داریم؛ به اشباع در تهدید رسیده ایم و مشکلات اقتصادی ما قابل حل هستند. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند با مدل مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی می‌توان بر مشکلات غلبه کنیم.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: این آخرین فراز مواجهه ما با دشمن است، از آن عبور می‌کنیم و در خط مستقیم و هموار با شتابی قوی به پیش خواهیم رفت. ما این احساس سربلندی را حمل خواهیم کرد و پرچم را به جوانان خواهیم رساند تا فاتح قله‌های بیشتر پیشرفت و آبادانی در کشور باشند.

کد خبر 377514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.