دوستان هرچقدر که می‌خواهند به من توهین کنند/ حقمان است به فینال برسیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بیایید بازی فردا را یک جشن فوتبالی حساب کنیم و از فوتبال لذت ببریم و دوستان هرچقدر می خواهند به من توهین کنند، اما جوری رفتار نکنیم که به یک هم وطن آسیب بزنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، اظهار کرد: بیایید بازی فردا را یک جشن فوتبالی حساب کنیم و از فوتبال لذت ببریم و دوستان هرچقدر می‌خواهند به من توهین کنند، اما جوری رفتار نکنیم که یک هم وطن آسیب ببینند. امیدوارم هواداران تحت تاثیر قرار نگیرید و به هم سنگ نزنند.

وی افزود: خوشحالم که مردم جشن گرفتند و به یک اتفاق مهم رسیدند. خوشحالم که با نایب قهرمانی مردم خوشحال شدند و سال آینده تیم بهتری می‌سازیم.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: به پرسپولیس تبریک می‌گویم برای قهرمانی. یک مسائلی به وجود آمده که هواداران دوتیم رفتار مناسبی باهم نداشته باشند و توقع داریم که تماشاگران به نحوی رفتار کنند که بازی خوبی را شاهد باشیم. امیدواریم سپاهان به فینال برسد، چرا که حقمان است که در فینال باشیم. پرسپولیس تیم خوبی است و مهره‌های خوبی دارد. بعد از لیگ تمرینات خوبی را انجام دادیم؛ چندین جلسه تمرینی خوب را پشت سر گذاشتیم و در بازی با تیم ملی دانشجویان تیم شادابی خودش را پیدا کرد؛ امیدوارم فردا مقابل پرسپولیس به همان شادابی بازی کنیم.

سرمربی سپاهان افزود:‌ پرسپولیس خط هافبک خوبی دارد و در تهران سعی کردیم که خط میانی آن‌ها را خنثی کنیم؛ در آن بازی پرسپولیس به غیر از یک کاشته موقعیت دیگری نداشت.

وی با قدردانی از حضور خبرنگاران تصریح کرد:امیدوارم با کمک همه با یک بازی خوب و منطقی به فینال برویم.

قلعه‌نویی تاکید کرد: باید قانون ۱۰ به ۹۰ در ورزشگاه نقش جهان اجرا می‌شد اما به دلیل شرایطی که به وجود آمد رسم مهمان نوازی را به جا آوردیم و پذیرفتیم ۳۰ به ۷۰ باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ضمن تشکر از مردم اصفهان و هواداران سپاهان یادآوری کرد:‌ اصفهان و مردمش را دوست دارم. آدمی هستم که حرفم را خیلی رک می‌زنم، روزی که این تیم را تحویل گرفتیم شرایط خوبی نداشت و دکتر عظیمی کمک شایانی به ما کرد. بودجه باشگاه از قبل تصویب شده بود و تغییر آن کار سختی بود اما ایشان متمم به بودجه اضافه کرد. سپاهان در ۲۵ رشته قهرمان شده و ۲ هزار ورزشکار دارد؛ عظیمی باعث شد تیم شرایط خوبی پیدا کند و به جایگاه امروزمان برسیم و سال آینده قهرمانی می‌خواهیم.

وی با بیان اینکه بازیکنانی را که در فصل جدید به تیم اضافه می‌کنیم باید در شان و شخصیت سپاهان باشند، افزود:‌ برنامه‌های خودم را به باشگاه ارائه کرده‌ام و اگر با آن موافقت کنند در باشگاه سپاهان می‌مانم و اگر موافقت نشود از باشگاه می‌روم اما از علاقه‌ام به سپاهان کم نمی‌شود.

قلعه‌نویی به رابطه‌اش با سرمربی پرسپولیس اشاره کرد و گفت:‌ با برانکو رابطه خوبی دارم. ماندم چرا نا عدالتی‌ها همه در حق تیم قلعه‌نویی است؟ مهدی کیانی در بازی که پرسپولیس در اصفهان آمد روی سکوها رفت و  از طرفدارانمان خواست که آرامش داشته باشند تا برانکو آرامش خودش را حفظ کند اما در آزادی ۹۰ دقیقه به من توهین کردند. بعد از بازی کمیته انضباطی مرا خواست که چرا در نشست مطبوعاتی شرکت نکرد؛ آن‌ها دیدند که چیز دیگری نیست که به آن ایراد بگیرند رفتند سراغ نشست خبری، چیز مهم دیگری در آن بازی نبود؟

سرمربی تیم فوتبال سپاهان به بازی فردا اشاره کرد و افزود:باشگاه سپاهان کار بزرگی کرد که ۳۰ درصد را داد در حالی که  ۲۰ سال است در فوتبال این قانون را ندیدم.این قانون در دل سازمان لیگ بوده و یادش رفته است که بگوید. علی دایی، سید جلال حسینی و علی کریمی زمانی که به اصفهان آمدند از آن‌ها تقدیر شد، اما دوستان در برخی از شهرها با ما چه رفتاری کردند؟  همه چیز برای باشگاه سپاهان جام نیست. 

هرکس در ایران بالا می‌رود تلاش می‌کنند که او را پایین بکشند.

وی گفت:‌ تبریک می‌گویم آمدن ویلموتس را چون از آن طرف آمده بهتر دیده می‌شود. فدراسیون زحمت کش است ولی در سال‌های گذشته چهارچوب‌ها مشخص نبود. امیدوارم اتفاقات سال‌های گذشته در تیم ملی نیافتد و سرمربی و فدراسیون تمرکزشان را روی وظیفه خودشان بگذارند.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد:‌اولویت ما ایران و مردم ایران است وگرنه یک روز کی روش است و یک روز ویلموتس اما فقط ایران می‌ماند و ملت شریفش.باید ایرانی را قبول کنیم و ۱۰ سال است که مبارزه می‌کنم که ایرانی را باید قبول داشت؛ برخی آقایان دستشان رو شد که ایرانی  می‌تواند کارهای مهمی انجام دهد. ایران می‌تواند در بین ۲۰ کشور دنیا در همه رشته‌ها  باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان به وضعیت بازیکنان اشاره کرد و گفت:‌ تنها مصدوم ما جلال علی محمدی است.

کد خبر 377502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.