صعود شاخص کل بورس بر بلندای ۵۰۰۰ واحد

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با پنج هزار و ۶۷۹ واحد افزایش به ۲۲۳ هزار و ۲۵۳ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران، از همان ابتدای معاملات امروز روند صعودی در پیش گرفت و در نهایت با پنج هزار و ۶۷۹ واحد معادل ۲.۶۱ درصد افزایش به ۲۲۳ هزار و ۲۵۳ واحد رسید.
حجم معاملات امروز بازار بورس اوراق بهادار تهران پنج هزار و ۱۹۸ میلیون سهم طی ۳۴۳ هزار و ۳۸۸ معامله و به ارزش بالغ بر ۱۷ میلیون و ۶۶۸ هزار و ۸۹۸ میلیون ریال و ارزش بازار نیز بالغ بر هشت میلیون و ۵۱۴ هزار و ۴۲۳ میلیارد ریال شد.
از تغییرات دیگر شاخص‌های بورس می‌توان به افزایش یک‌هزار و ۶۲۰ واحدی شاخص بورس، چهار هزار و ۳۶۷ واحدی شاخص بازار اول، ۱۰ هزار و ۴۵۶ واحدی شاخص بازار دوم، پنج هزار و ۲۹۵ واحدی شاخص صنعت، ۳۲۰ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و افزایش ۲۳۸ واحدی شاخص ۵۰ شرکت بزرگ اشاره کرد.
در این میان شرکت‌های "پست بانک ایران" با نماد"وپست۱"، "ح . سرمایه گذاری‌البرز(هلدینگ)"‌با نماد "والبرح۱" و "بورس کالای ایران" با نماد" کالا۱" بیشترین افزایش قیمت و شرکت‌های "درخشان‌ تهران" با نماد "‌پدرخش۱"، "تامین‌ ماسه‌ ریخته‌گری" با نماد "‌کماسه۱" و "سیمان آرتا اردبیل" با نماد "ساربیل۱" بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.
کد خبر 377500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.